رصد بازار خودروهای داخلی؛

«ساینا» رکورد رشد قیمت را شکست + جدول

کدخبر: ۵۹۲۱۰۵
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد در میان محصولات سایپا امروز «ساینا» رکوردار رشد قیمت شد و طعم افزایش 23 میلیونی را چشید.
«ساینا» رکورد رشد قیمت را شکست + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهدها امروز سایپایی‌ها مسیر ایران خودرویی‌ها را طی کردند و با مثلث قیمتی راهی بازار شدند با این شرایط خانواده کوییک رشد قیمت داشت و خانواده تیبا افت قیمت را تجربه کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار و اخبار و ضد و نقیضی که این روزها شنیده می‌شود بر سردرگمی و آشفته شدن بازار خودرو اثر داشته است و موجب شده تا بازار روند قیمتی متناقضی داشته باشد.

براساس ارزیابی بازار امروز ساینا در بازار رشد 23 میلیونی داشت و رکورد رشد قیمت را شکست.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 571 میلیون تومانی شد و افتی 3 میلیونی داشت. اماخانواده کوییک با افزایش راهی بازار شدند. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با رشد 8 میلیونی در بازار 348 میلیون تومان قیمت خورد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افزایش کاهشی شدن خانواده تیبا حکایت دارد. با این شرایط  «تیبا صندوقدار» افتی 7 میلیونی را تجربه کرد و در بازار 329 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار رشدی 23 میلیونی داشت و 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا 24 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید