رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین تحولات قیمت سایپایی‌ها در بازار + جدول

کدخبر: ۵۹۱۹۰۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از رشد قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، افزایشی که به رشد نرخ دلار گره خورده بود.
آخرین تحولات قیمت سایپایی‌ها در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی بازار امروز و در حالی که تصور می شد با توجه به اخبار مثبت سیاسی بازار به روند کاهشی خود ادامه دهد،‌ اما پالس‌های منفی در بازار موجب شد تا شاهد افزایش نرخ دلار باشیم که این امر به بازار خودرو شکل افزایشی داد. 

براساس ارزیابی بازار سایپایی‌ها امروز با رشد 2 تا 7 میلیون راهی بازار شدند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار افزایشی 7 میلیونی داشت و «شاهین»، «کوییکR » و «تیبا2 معمولی» هم با افزایش 3 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 568 میلیون تومانی شد و رشدی 3 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم با افزایش راهی بازار شدند. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 345 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 3 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با رشد 2  میلیونی در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افزایش 7 میلیونی «تیبا صندوقدار» حکایت دارد این خودرو امروز در بازار 335 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 342 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 3میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار 332 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 2 میلیونی داشت.

سایپا 22 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید