رصد بازار خودروهای داخلی؛

پرواز 20 میلیون تومانی قیمت «شاهین» در بازار + جدول

کدخبر: ۵۹۱۰۰۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از افزایش 20 تا 7 میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، رشدی که خلاف جهت نرخ دلار شکل گرفته است.
پرواز 20 میلیون تومانی قیمت «شاهین» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت سایپایی‌ها همراستا با ایران‌خودرویی‌ها رقم خورد و موجب شد تا بازار امروز سمت و سویی افزایشی به خود گیرد. تغییر پی‌درپی قیمتی خودرو در بازار موجب شده تا بازار با سرگیجه قیمتی مواجه شود. بطوریکه امکان پیش‌بینی قیمتی از فعالان بازار خودرو گرفته شده است. امروز «شاهین» با افزایش 20 میلیونی در بازار روبرو شد و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد. «تیبا صندوقدار» هم افزایشی 7 میلیونی داشت و با این شرایط گران‌ترین خودرو سایپا در کنار ارزان‌ترین خودرو این شرکت رشد قیمت را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 580 میلیون تومانی شد و رشدی 20 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم با افزایش 4 میلیونی راهی بازار شدند با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 348 میلیون تومان قیمت خورد و  «کوییک معمولی» هم با قیمت 342 میلیون تومان راهی بازار شد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از رشد 7 میلیونی «تیبا صندوقدار» حکایت دارد این خودرو امروز در بازار 334 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 344 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 6 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار 334 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 3 میلیونی داشت.

سایپا اقتصاد 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید