رصد بازار خودروهای داخلی؛

«شاهین» و «کوییکR» صدرنشین افت قیمت سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۵۸۷۱۲۲
اقتصادنیوز: با رصد بازار خودرو می‌توان گفت ترمز کاهش قیمت در این بازار بریده و امروز هم شاهد افت قیمت سایپایی‌ها در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو بودیم.
«شاهین» و «کوییکR» صدرنشین افت قیمت سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ معافیت تحریمی ۱۲۰ روزه آمریکا برای تسویه بدهی عراق به ایران که کاهش نرخ دلار و خودرو در بازار را به همراه داشت عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت را به آن نسبت می ‌دهند و معتقدند که این اقدام آمریکا بازار را تحت تاثیر خود قرار داده‌ است.

براساس ارزیابی‌ها سایپایی‌ها امروز در بازار کاهش 2 تا 5 میلیونی داشتند و با این شرایط بشترین کاهش قیمت به «شاهین» و «کوییکR» رسید و این دو خودرو افت 5 میلیونی را تجربه کردند.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 540 میلیون تومانی شد و افت 5 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 330 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیون تومانی داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار 329 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 4 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز کاهش 2 میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 323 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 332 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت 2 میلیونی داشت و در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا 28 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید