رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت محصولات سایپا ریخت + جدول

کدخبر: ۵۸۷۶۵۴
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز 31 تیرماه 1402 هم در بازار با کاهش قیمت عرضه شدند و با این شرایط می توان گفت قیمت در بازار سایپایی‌ها ریخت.
قیمت محصولات سایپا ریخت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان می‌دهد امروز در کنار کاهش پرطرفدارهای ایران خودرو شاهد کاهش قیمت سایپایی‌ها هم در بازار بودیم، بطوریکه سایپایی‌ها در بازار امروز با کاهش یک تا 3 میلیون تومان قیمت گذاری شدند، اتفاقی که نشان می‌دهد بازار این روزها مسیر خود را انتخاب کرده و روی ریل کاهش قیمت افتاده است. اما با وجود این افت قیمت فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که همچنان خبری از مشتری نیست و خریداران تنها نظاره‌گر تغییر قیمت‌ها هستند.  

براساس ارزیابی‌ها در بازار امروز «شاهین» و «کوییک معمولی» با افت 3 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 540 میلیون تومانی شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 328 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 2 میلیون تومانی داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار 326 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز کاهش 2 میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 321 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 330 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 323 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

31 اقتصاد سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید