رصد بازار خودروهای داخلی؛

گره بازار خودرو با اخبار خوش سیاسی باز شد + جدول

کدخبر: ۵۹۱۶۹۸
اقتصادنیوز: اخبار خوش سیاسی و آزاد شدن منابع مالی بلوکه شده ایران موجب شد تا سایپایی‌ها در کنار پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز با افت قیمت راهی بازار شوند، روندی که نشان می‌دهد بازار خودرو به اخبار سیاسی گره خورده است.
گره بازار خودرو با اخبار خوش سیاسی باز شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد این افت به حواشی اخبار سیاسی رقم خورده است، بطوریکه در کنار قیمت خودروهای داخلی نرخ دلار هم امروز با افت تغییر کانال داد.

براساس ارزیابی بازار سایپایی‌ها امروز با افت یک تا 13 میلیون راهی بازار شدند. با این شرایط  در بازار امروز بیشترین کاهش قیمت به «شاهین» رسید و این خودرو افت 11 میلیونی قیمت را تجربه کرد و پس از آن «کوییکR» کاهشی 5 میلیونی را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 565 میلیون تومانی شد و افتی 11 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم با کاهش 5 میلیونی راهی بازار شدند با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 342 میلیون تومان قیمت خورد و  «کوییک معمولی» هم با قیمت 338 میلیون تومان راهی بازار شد و کاهشی 3 میلیونی داشت.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افت 4 میلیونی «تیبا صندوقدار» حکایت دارد این خودرو امروز در بازار 328 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 339 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار 330 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی 3 میلیونی داشت.

سایپا 21 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید