رصد بازار خودروهای داخلی؛

فاز ناکوک خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۵۹۳۶۲۹
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد سایپایی‌ها در بازار امروز نوسان قیمت داشتند، بطوریکه محصولات سایپا امروز با رشد، افت و ثبات در بازار قیمت گذاری شدند.
فاز ناکوک خودرو در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خورد که محصولات سایپا روز گذشته تغییر قیمت نداشتند، اما امروز این روند تغییر کرد و شاهد مثلث قیمتی سایپایی‌ها در بازار بودیم.

فعالان بازار خودرو معتقدند اخبار سیاسی از یک سو و انتظار برای ورود خودروهای وارداتی از سوی دیگر موجب شده تا این بازار شکل انتظاری به خود گیرد. روندی که موجب شده در روزهای اخیر شاهد سردرگمی در بازار خودرو بودیم،‌ روندی که موجب شد تا خرید و فروش در بازار به کمترین سطح خود برسد و در مرز صفر قرار گیرد با این شرایط قیمت خودرو در حال حاضر از سوی بازارسازان تعیین می شود و این امر نوسان قیمتی در بازار را به همراه دارد.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک معمولی» در بازار رشد 6 میلیونی داشت و با این شرایط بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد. از سوی دیگر «ساینا» در بازار امروز با افت 3 میلیونی قیمت‌گذاری شد که این امر از ساز ناکوک بازار خودرو حکایت دارد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار 570 میلیون تومان قیمت خورد  و تغییر قیمت نداشت. رصد بازار نشان می‌دهد خانواده کوییک امروز رشد قیمت داشته با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 349 میلیون تومانی شد و رشد 2 میلیونی داشت، «کوییک معمولی» در بازار 348 میلیون قیمت خورد و افزایش 6 میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد.اما رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» امروز با افت 3 میلیونی 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا 31 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید