رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز قیمت خودرو کشیده شد + جدول

کدخبر: ۵۹۲۵۳۳
اقتصادنیوز: ترمز قیمت خودروهای داخلی در بازار کشیده شده و با این شرایط سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند.
ترمز قیمت خودرو کشیده شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو معتقدند ثبات قیمت خودرو در بازار به دلیل نوسان کاهشی قیمت خودرو رقم خورده است، اما در کنار این عامل فعالان این بازار به تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نیز اشاره می‌کنند و معتقدند که هرچند هنوز چگونگی ورود این خودروها نامشخص است اما اولین گامی که برای ورود این خودروها برداشته شد توانست بازار خودر را انتظاری کند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی بازار سایپایی‌ها امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط  امروز «شاهین» در بازار 573 میلیون تومان قیمت خورد. خانواده کوییک هم تغییری نداشت بطوریکه «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومانی ماند و «کوییک معمولی» هم 345 میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا اقتصاد 25

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید