رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد شاهین ؛افت کوییکR در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۶۱۴۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازر از نوسان قیمتی رو به بالا در میان محصولات سایپا حکایت دارد، نوسانی رشد 2 تا 5 میلیونی سایپایی‌ها را به همراه داشت.
رشد شاهین ؛افت کوییکR در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت محصولات سایپا در بازار امروز در حالی رقم خورد که امروز دلار نوسان رو به پایین داشت و با این شرایط این تصور در میان فعالان بازار خودرو به وجود آمد که با توجه به تعطیلات آخر هفته شاهد نوسان کاهشی در بازار خودرو باشیم، اما این انتظار محقق نشد.

با توجه به رصد بازار امروز «شاهین» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایش 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» رشد 5 میلیون تومانی داشت و در بازار 575 میلیون تومان قیمت خورد.

اما امروز «کوییک‌R» در بازار 338 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 2 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار بدون تغییر قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد امروز در میان خانواده تیبا هم «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 333 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افزایش 3 میلیونی تومانی داشت و 352 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپااااااا 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید