رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۵۹۱۳
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز 12 شهریور 1402 علاوه بر رشد قیمت، طعم ثبات و کاهش قیمت را هم چشیدند تا به این طریق شاهد مثلث قیمتی در این بازار باشیم.
سردرگمی در بازار سایپایی‌ها  + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ عرضه سایپایی‌ها به سه شیوه گوناگون در بازار امروز در حالی رقم خورد که طی روزهای اخیر شاهد افت قیمت در این بازار بودیم، اما رشد نرخ دلار موجب شد تا امروز شاهد شکل گیری مثلث قیمتی در بازار سایپایی‌ها باشیم.    

براساس ارزیابی بازار امروز شاهین رشد 6 میلیونی داشت و تنها خودرویی بود که در میان سایپایی‌ها افزایش قیمت را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا امروز «کوییک معمولی» در بازار کاهش 4 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» رشد 6 میلیون تومانی داشت و در بازار 570 میلیون تومان قیمت خورد. 

اما خانواده کوییک امروز افت قیمت داشتند، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» در بازار افت 4 میلیونی داشت و 341 میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد امروز در میان خانواده تیبا هم «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 335 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» امروز افت یک میلیونی قیمت داشت و 349 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاددددددددد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید