قیمت خودروهای داخلی در بازار

بازی قیمتی دنا در بازار خودرو/ 206؛ نیم میلیارد تومان+ جدول

کدخبر: ۶۲۱۳۶۹
اقتصادنیوز: بررسی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از بازگشت رشد به این بازار حکایت دارد و با این شرایط می‌توان گفت، روز آرام ایران‌خودرویی‌ها 24 ساعت هم دوام نیاورد.
بازی قیمتی دنا در بازار خودرو/ 206؛ نیم میلیارد تومان+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی بازار نشان می‌دهد در کنار افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی برخی دیگر امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » تنها خودرویی بود که کشف قیمت نشد، اما چه عاملی رشد قیمت در بازار خودرو را به همراه داشته است؟ فعالان بازار خودرو معتقدند خبر اعلام شده از سوی منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر اینکه هفته آینده تصمیمات این وزارتخانه در خصوص بازار اعلام خواهد شد در بازار اثرگذار بوده است. منطقی امروز اعلام کرد هفته آینده  در خصوص روش‌های مختلف کاهش زیان خودروسازان تصمیم‌گیری خواهد شد که یکی از راه‌ها فروش مازاد تولید در حاشیه بازار است.

خبر مرتبط
سازمان تعزیرات حکومتی وارد گود شد/ اخبار جدید از عرضه پژو پارس در راه است

اقتصادنیوز : متقاضیان پژو پارس که موعد تحویل خودروی آنها زمستان 1402 اعلام شده بود اما هنوز از ایران خودرو پیامک دریافت نکرده اند به نوعی از دست این خودروساز شاکی هستند اما ورود یک سازمان نظارتی تا حد زیادی آنها را امیداور کرده است.

از سوی دیگر امروز دلار هم به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با این شرایط از حاشیه امن خود خارج شد،‌ برخی از فعالان بازار رشد قیمت در بازار را به این تغییر نسبت می‌دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز بیشترین رشد قیمت به «دنا پلاس 6 دنده توربو» رسید و این خودرو افزایش 73 میلیونی را تجربه کرد.

خبر مرتبط
ساینا به مرز 400 میلیون رسید + جدول قیمت سایپا

اقتصادنیوز: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با رشد یک تا 4 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و تنها خانواده تیبا در بازار تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 510 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S8 پلاس» هم بدون تغییر امروز یک میلیارد و 780 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» امروز رشد 12 میلیونی داشت و 852 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 910 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 73 میلیونی را تجربه کرد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» امروز در بازار کشف قیمت نشد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر 695 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 10 میلیونی را تجربه کرد.

اقتصاد 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید