قیمت خودروهای وارداتی در بازار

فراز و فرودهای قیمت میتسوبیشی اوتلندر در 8 ماه اخیر + نمودار

کدخبر: ۶۲۳۰۴۰
اقتصادنیوز: میتسوبیشی اوتلندر را می‌توان یکی از جذاب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران دانست. فروش بالای خودروهای کلاس شاسی‌بلند از کراس‌اورهای کامپکت و ارزان‌قیمت چینی گرفته تا شاسی‌بلندهای فول‌سایز و گران‌قیمت ژاپنی، ثابت می‌کند که در کشوری مثل ایران هم، عطش زیادی برای خرید این محصولات وجود دارد.
فراز و فرودهای قیمت میتسوبیشی اوتلندر در 8 ماه اخیر + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز؛ میتسوبیشی اوتلندر به‌عنوان یک شاسی‌بلند متوسط از سال 2001 به لیست تولیدات کمپانی میستوبیشی اضافه شد و تاکنون سه نسل از آن راهی بازارهای بین‌المللی شده است. نسل سوم اوتلندر در سال 2012 روانه میدان شد و دو سال بعد در قالب فیس‌لیفت اول مهمان جاده‌های کشورمان شد. عرضه این نسخه را در مدل‌های 2014-2015 به مشتریان داخلی ادامه داد؛ سپس به سراغ فیس‌لیفت دوم میتسوبیشی اوتلندر رفت و آن را به‌عنوان مدل‌های 2016-2018 در اختیار متقاضیان گذاشت. پیشرانه استاندارد این ماشین، یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی است که ‍‍۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به گیربکس CVT متصل است که بسته به حالت انتخابی، قوای محرکه را به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

روند قیمت میتسوبیشی اوتلندر در 8 ماه

این خودرو از زمان ورود به بازار کشور قیمت‌های مختلفی را تجربه کرده است، اما بررسی بازه قیمتی این خودرو در 8 ماه سال جاری نشان می‌دهد النترا بیشتر در بازه قیمتی 4 میلیارد و 500 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شده است.

ارزیابی قیمت این خودرو در بازه زمانی مورد بررسی نشان می‌دهد این خودرو در اریبهشت، بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد، بازه قیمتی این خودرو در این ماه‌ 4میلیارد و 800 تومان بوده است، روندی که با جدی شدن خبر ورود خودروهای وارداتی و شکست طلسم 7 ساله واردات خودرو در مرداد سال جاری تغییر کرد و با این شرایط قیمت این خودرو در مهرماه به 3 میلیارد و 200  (پایین‌ترین سطح در سال جاری) رسید، اما در آبان و آذر‌ماه و اجرایی نشدن وعده‌های داده شده برای ورود خودروهای جدید شاهد بازگشت رشد قیمت در بازار این خودرو بودیم. 

3SIJfmE3O0Oy

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید