رصد بازار خودروهای وارداتی؛

عبور خودروهای واردتی میان قیمت‌ از مرز 4 میلیارد تومان + جدول

کدخبر: ۵۵۴۱۴۳
اقتصادنیوز: در هفته سپری شده خودروهای وارداتی با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟ ارزیابی بازار نشان از قیمت‌های عجیب وارداتی‌ها در بازار دارد.
عبور خودروهای واردتی میان قیمت‌ از مرز 4 میلیارد تومان + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت خودرو در حالی شکل صعودی به خود گرفته که طی هفته‌های اخیر خودروهای وارداتی وارد کشور شدند و از سوی دیگر روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب واردات خودروهای دست دوم خارجی در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد. مصوبه‌ای که به منظور تنظیم‌گری در بازار عرضه و تقاضا، شکستن قیمت‌ها و خارج شدن خودرو از کالای سرمایه‌ای و تبدیل آن به کالای مصرفی مصوب شد. با این شرایط فعالان بازار خودروهای وارداتی نیز همانند خودروهای داخلی منتظر اجرایی شدن این دو طرح هستند تا شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار باشیم.     

با 256 میلیون تومان این خودروی لوکس را بخرید

قیمت برخی از وارداتی در بازار

به گفته فعالان بازار خودرو عوامل مذکور موجب شده تا بازار خودرو با ابهام بسیاری مواجه شود که این امر سردرگمی خریداران را به همراه داشته است.

اما خودروهای وارداتی امروز با چه قیمتی در بازار معامله شدند؟ ارزیابی بازار نشان می دهد،  آزرا مدل در هفته جاری با رنگ مشکی و با کارکرد 50 هزار کیلومتر با قیمتی در حدود  4 میلیارد 950 میلیون تومان در بازار معامله شد.

 از دیگر خودروهایی وارداتی می توان به رنوتالیمسان مدل 2018 اشاره کرد. این خودرو در این هفته با کارکرد 25 هزار کیلومتر در بازار با قیمت سه میلیارد و 350 میلیون تومان خرید و فروش شد.

اما النترا مدل 2018 صفر کیلومتر رنگ سفید که از آن می توان به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار یاد کرد، در این هفته در بازار با قیمت سه میلیارد و 50 میلیون معامله شد.

 از سوی دیگر میتسوبیشی اوتلندر با کارکرد 29 هزار تا نیز در این هفته با قیمت سه میلیارد و 600میلیون تومان در بازار معامله شد.

اما توسان IX35‌ مدل 2018 بدون کارکرد نیز امروز با قیمت چهار میلیارد و 650 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که هیوندا سانتافه نیز در این هفته با رنگ مشکی رشدی چهار میلیارد و 600 میلیون تومان عرضه شدند. 

photo_2023-01-24_14-18-38

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید