قیمت خودروهای داخلی در بازار

«تیبا هاچ‌بکEX» در بازار گران شد + جدول قیمت

کدخبر: ۶۲۳۶۳۲
اقتصادنیوز: بررسی بازار محصولات سایپا نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها روز آرامی را پشت سرگذاشتند و توانستند با کمترین تغییر قیمت‌گذاری شوند.
«تیبا هاچ‌بکEX» در بازار گران شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد سایپایی‌ها نسبت به روز گذشته نوسان اندکی را تجربه کردند و با این شرایط توانستند در موضع خود را در میان خودروهای داخلی حفظ کنند. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار در بازار کمی افزایش داشت و این افت و خیز نسبت به هفته گذشته کمتر بود و این افت بر هیجان بازار تا حدودی اثر داشت.

 بررسی بازار نشان می‌دهد امروز در میان محصولات سایپا و «تیبا هاچ‌بکEX» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایش 8 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 662 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 5 میلیونی داشت. اما خانواده کوییک امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 395 میلیون تومان و «کوییک دنده‌ایS» 400میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز رشد قیمت داشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز 380 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد و «تیبا 2 معمولی» هم 375 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 8 میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز 405 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افتی 3 میلیونی داشت.

اقتصااااد یک

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید