قیمت خودروهای داخلی در بازار

ساینا به مرز 400 میلیون رسید + جدول قیمت سایپا

کدخبر: ۶۲۱۳۷۹
اقتصادنیوز: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با رشد یک تا 4 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و تنها خانواده تیبا در بازار تغییر قیمت نداشت.
ساینا به مرز 400 میلیون رسید + جدول قیمت سایپا

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو معتقدند خودروهای داخلی به اخبار و حواشی گوش تیز کرده‌اند و با توجه به اخبار مسیر خود را در بازار انتخاب می‌کنند. امروز هم برای بازار خودرو خبر کم نبود به طور مثال خبر اعلام شده از سوی منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر اینکه هفته آینده تصمیمات این وزارتخانه در خصوص بازار اعلام خواهد شد در بازار اثرگذار بوده است.

خبر مرتبط
سازمان تعزیرات حکومتی وارد گود شد/ اخبار جدید از عرضه پژو پارس در راه است

اقتصادنیوز : متقاضیان پژو پارس که موعد تحویل خودروی آنها زمستان 1402 اعلام شده بود اما هنوز از ایران خودرو پیامک دریافت نکرده اند به نوعی از دست این خودروساز شاکی هستند اما ورود یک سازمان نظارتی تا حد زیادی آنها را امیداور کرده است.

از سوی دیگر امروز دلار هم امروز به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با این شرایط از حاشیه امن خود خارج شد،‌ برخی از فعالان بازار رشد قیمت در بازار را به این تغییر نسبت می‌دهند.

 براساس ارزیابی بازار امروز قیمت محصولات سایپا «شاهینG»، «کوییک دنده‌ایR» و «ساینا دنده‌ایS» در بازار رشد چهار میلیونی قیمت داشتند.

خبر مرتبط
بازی قیمتی دنا در بازار خودرو/ 206؛ نیم میلیارد تومان+ جدول

اقتصادنیوز: بررسی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از بازگشت رشد به این بازار حکایت دارد و با این شرایط می‌توان گفت، روز آرام ایران‌خودرویی‌ها 24 ساعت هم دوام نیاورد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 639 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 4 میلیون تومانی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 380 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 4 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک دنده‌ایS» هم با افزایش یک میلیونی 376 میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز 357 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر 365 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز 395 میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد.  

اقتصااااد 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید