قیمت خودروهای داخلی در بازار

تغییر در بازار به حداقل رسید؛ عقب‌گرد قیمت هایما‌s8 از کانال 2 میلیاردی‌ها+ جدول قیمت

کدخبر: ۶۳۵۱۶۶
اقتصادنیوز؛ پرطرفدارهای داخلی امروز به آرامش رسیدند و بیشتر خودروهای داخلی بدون تغییر قیمت راهی بازار شدند.
تغییر در بازار به حداقل رسید؛ عقب‌گرد قیمت هایما‌s8 از کانال 2 میلیاردی‌ها+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند قیمتی خودروهای داخلی نشان می‌دهد امروز تنها یک خودرو افزایش قیمت داشت و سه خودرو هم با افت در بازار قیمت‌گذاری شدند و مابقی پرطرفدارهای داخلی تغییر قیمت نداشتند. به گفته فعالان بازار خودرو طی هفته جاری با توجه به اینکه عید نوروز پیش روست، اغلب خریداران و فروشندگان معاملات خود را انجام داده‌اند و بازار از مشتری خالی شده است.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند که ثبات قیمتی که در اغلب محصولات داخلی به چشم می‌خورد ناشی از آرام گرفتن نرخ دلار و رسیدن به روزهای پایانی سال جاری است.

بررسی قیمت‌ پرطرفدارهای داخلی نشان می‌دهد که امروز بیشترین تغییر قیمت به «هایماs8» باز می‌گردد این خودر امروز کاهشی 20 میلیون تومانی داشت. 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار و نسبت به روز گذشته «پژو 206 دنده‌ای» بدون تغییر 600 میلیونی‌ شد. اما «هایما S8» در بازار با کاهش 20 میلیونی به کانال یک میلیاردی‌‌ها برگشت و یک و 990میلیون در بازار قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌هایی‌ها «تارا اتوماتV2» بدون تغییر 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 904 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» کاهش 5 میلیونی داشت و 985 میلیون تومانی شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 749 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت.

 

اقتصاااد 26

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی قیمت‌ها، «شاهینG» با کاهش 4 میلیونی در بازار 725 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 4 میلیونی داشت. ارزیابی بازار همچنین از رشد و ثبات خانواده کوییک حکایت دارد، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار با افزایش 5 میلیونی 426 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 414 میلیون تومانی ماند. اما خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» در بازار 395 میلیون تومان قیمت خورد و  «تیبا هاچ بک EX» هم  405 میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم با رشد یک میلیونی 416 میلیون تومانی شد.

اقتصاد 26

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید