نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد :

جنگ تشخیصی دشمن در چله دوم انقلاب

کدخبر: ۳۹۲۰۲۷
اقتصادنیوز : نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه امروز با جنگ تشخیصی و ادراکی مواجه شده‌ایم، گفت: دشمنان جوانان را که منابع فعال کشور هستند بزرگترین و مهمترین سد راه رسیدن به منافع شوم خود می‌دانند از این رو سعی دارند جوانان را نسب به اهداف و شرایط کشور بی‌تفاوت کنند که تا کنون ب هدف خود نرسیدند.
جنگ تشخیصی  دشمن در چله دوم انقلاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس  ، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، عصر امروز در آئین اختتامیه جشنواره جوان موفق، ضمن گرامیداشت ایام و تشکر از حماسه آفرینی مردم استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: جشنواره جوان موفق البرز، با اهداف والا در دستور کار قرار دارد و از چند جوان موفق استان تقدیر و تشکر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه در سال‌های انقلاب جوانان بودند که با رهبری امام خمینی (ره) توانستند حکومت مردم سالاری دینی را جایگزین حکومت شاهنشاهی کنند، افزود: طی 42 سال اخیر همین جوانان در مقاطع مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس برای سازندگی و بالندگی ایران تلاش کردند.

جوانان انقلابی به الگویی برای جهانیان تبدیل شدند

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه همین جوانان ایرانی امروز به الگوی جهانیان تبدیل شده اند، اظهار کرد: افتخارات و موفقیت‌های متعددی توسط جوانان برای کشور رقم خورده است که شاید از حوصله جلسه خارج باشد اما روحیه جامعه را تغییر خواهد داد؛ ادامه انقلاب فرهنگی جوانان، انقلاب ارزش‌ها و هویت‌ها باید با کمک و هدایت همان جوان‌ها رقم بخورد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه چله دوم انقلاب آغاز شده و دو سال نیز از آن گذشته است، تصریح کرد: انتظار می‌رود در چله دوم با گام‌های محکم تری در مسیر انقلاب حرکت کنیم، آنان که به صندلی مسؤولیت تکیه داده‌اند باید با همان شور و باور سال‌های ابتدای انقلاب فعالیت کنند؛ یعنی باید المان‌هایی همچون آرمان گرایی، دشمن شناسی، با تقوا، انقلابی و... باشند.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن جوانان ما را از اهداف انقلاب عقب می‌اندازد، افزود: با همت و ایمان جوانان خواهیم توانست ریشه فساد را از بیخ و بن نابود کرد؛ مقام معظم رهبری نیز بر این باور هستند همانطور که انقلاب توسط جوانان رقم خورد ادامه مسیر نیز با این قشر ممکن است.

وی جوانان مملکت را منابع کشور برشمرد، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد جوانان را نسبت به شرایط مملکت، انقلاب و اهداف آن بی‌تفاوت باشد؛ اگر به این نقطه برسیم یعنی دشمن خوب عمل کرده است؛ اگر نیروی فعال کشور یعنی جوانان از کار بی‌افتد یعنی منابع مهمی را از دست داده ایم؛ اما نباید فراموش کنیم هر کسی به میزان استعدادی که دارد در برابر کشور و جامعه خود مسؤول است.

جوانان، منابع فعال کشور، مهمترین مانع برای رسیدن دشمنان به منافع خود هستند

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز با جنگ تشخیصی و ادراکی مواجه شده‌ایم، اظها کرد: دولت‌های استکبار مهمترین مانع را برای رسیدن به منافع خود جوانان این مرز و بوم می‌دانند پس تلاش می‌کنند نیروهای فعال ما را از کار بی‌اندازند، از این رو از رسانه‌های قوی خود به بهترین نحو ممکن استفاده خواهند کرد.

حسینی همدانی دشمن با دقت تمام جنگ شناختی را در موضوعات مختلف پیش می‌برد، تصریح کرد: سعی دارند با اقدامات خود خودآگاهی را از جوانان ما بگیرند و این مسئله است که در طول تاریخ نیز توسط دشمنان اسلام در دستورکار دشمن قرار داشته است.

وی با بیان اینکه جوان ایران را می‌خواهند به عنصری بدون شناخت، انگیزه و امید تبدیل کنند، ادامه داد: البته که تا کنون موفق نشده اند به این نتیجه دست پیدا کنند، برای مقابله با این جنگ نباید «ما می‌توانیم» را فراموش کنیم، با تکیه بر این جمله موفق شده ایم در عرصه‌های پزشکی، موشکی، هسته ای، علمی و پژوهشی گام‌های موفقی برداریم و جزو برترین‌های جهان باشیم.

موفقیت‌های متعدد جوانان انقلابی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف همچون نانو، علم موشکی، هسته‌ای، پزشکی، پژوهشی و ... در گروه تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در ادامه به حضور جوانان در مساجد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه تأکید کرد و ادامه داد: تربیت شدگان این سه حوزه توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و ادامه مسیر نیز به دست جوانان امروز که در یکی از این سه محیط تربیت شدند طی خواهد شد.

27 جوان البرزی شایسته تشویق و تقدیر شدند

امام جمعه کرج در بخش دیگر با اشاره به اینکه 6 هزار و 200 رزومه آمد و در 19 کارگروه مرود بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: ممکن است در بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان خطا و اشتباه سهوی نیز وجود داشته باشد که با تذکر و انتقادات سعی داریم مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه در این میان 27 رزومه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، اعلام کرد: 13 نفر از این افراد شایسه تشویق هستند و 14 نفر دیگر تقدیر خواهند شد.

به گفته امام جمعه کرج در سه محور جوان موفق کشاورز روستایی، جوان موفق سرباز و ایده نو نه شایسته تقدیر و نه شایسته تشویق نداشته ایم؛ در این راستا انتظار می‌رود در این حوزه‌ها اقدامات مؤثر تری داشته باشد، برای مثال مسئله کشاورزی در البرز جای پیشرفت بسیاری دارد.

حسینی همدانی در ادامه تصریح کرد: در عرصه موسیقی و ادبیات نیز شایسته تشویق انتخاب شد اما کار فاخری ارائه نشده است، افزود: بخش مادر جوان و موفق نیز به این جشنواره اضافه شد و دو نفر در حوزه انتخاب کرده ایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید