وقتی همه به احترام علی انصاریان ایستادند+عکس

کدخبر: ۳۹۲۰۳۵
اقتصادنیوز : سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر در روزگاری که کرونا شکل همه چیز را عوض کرده است، به پایان راه خود رسید.
 وقتی همه به احترام علی انصاریان ایستادند+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، آیین اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنان محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره آغاز شد. او از همه کسانی که یک این کار نشدنی (برگزاری امن جشنواره در دوران شیوع) را امکان‌پذیر کردند، تشکر کرد.

محمد سلوکی که اجرای اختتامیه را به عهده دارد، در سخنان آغازینش به درگذشت علی انصاریان اشاره کرد و ضمن تسلیت این رویداد تلخ تماشاچیان را به تماشای کلیپی که برای بزرگداشت او تهیه شده بود، دعوت کرد.

HbmBgZxjaH92

در کلیپی که برای بزرگداشت علی انصاریان پخش شد، جمعی از هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره مثل الناز حبیبی، بهرنگ علوی و پژمان جمشیدی از او سخن گفتند.

در انتهای این کلیپ پژمان جمشیدی از حاضران درخواست کرد که بایستند و به افتخار علی انصاریان دست بزنند.

در بخش بعدی مراسم پایانی جشنواره سی و نهم، نوبت به بزرگداشت چنگیز جلیلوند رسید که او هم در پاییز گذشته با بیماری کرونا از دنیا رفت.

پس از پخش کلیپ نکوداشت چنگیز جلیلوند ساخته مجید توکلی، دبیر جشنواره به همراه رییس سازمان سینمایی و شهردار تهران روی صحنه آمدند. لوح نکوداشت چنگیز جلیلوند به محمدمهدی جعفری از دوستان نزدیک این صداپیشه سینما اهدا شد و او پیام صوتی دختر زنده‌یاد جلیلوند برای حاضران پخش کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید