از اواسط هفته آینده؛

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

کدخبر: ۳۹۲۳۴۱
کارشناس هواشناسی گفت: روز سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود.
ورود سامانه بارشی جدید به کشور

به گزارش اقتصادنیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد:

 فردا در اکثر مناطق کشور، آسمان صاف است و روز شنبه در اردبیل و سواحل دریای خزر وزش باد شدید موقتی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز یکشنبه تا سه شنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است و در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه بعد از ظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، در غرب و شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود افزود: روز چهارشنبه در شمال غرب و غرب و برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین ، البرز و تهران بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: در این مدت در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و در ایلام و خوزستان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او تاکید کرد: از ابتدای هفته تا روز سه شنبه با توجه به روند افزایش نسبی دما در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز، ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

ضیائیان درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با غبار محلی است. بیشترین دمای هوای تهران به ۱۷ درجه و کمترین آن به ۷ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید