ورود 2 جمهوری‌خواه به کابینه بایدن

کدخبر: ۳۹۲۳۴۸
رئیس جمهور جدید آمریکا در تلاش است تا جمهوری‌خواهان را به عنوان سفیر آمریکا در دیگر کشور‌ها منصوب کند.
ورود 2 جمهوری‌خواه به کابینه بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا تعدادی از جمهوری خواهان را در کابینه خود راه داده و آن‌ها را به عنوان سفیر و نماینده آمریکا در دیگر کشور‌ها منصوب کند.

افراد آگاه به این موضوع گفته اند نامزد‌های مورد بررسی شامل سناتور سابق جف فلیک و سیندی مک کین، همسر سناتور مرحوم جان مک کین هستند.

بر اساس این گزارش، مک کین احتمال دارد سفیر آمریکا در انگلیس شود، در حالی که فلیک می‌تواند نماینده آمریکا در سایر نقاط اروپا یا آفریقای جنوبی منصوب شود.

با این حال، این منابع به آکسیوس گفتند تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

بنابر این گزارش، بایدن تاکنون هیچ جمهوری خواهی را در کابینه خود منصوب نکرده است، اما اقدام اینچنینی می‌تواند نوعی بازگشت به دوران ترومن و استفاده از دو حزب در کابینه ریاست جمهوری باشد. همچنین این تصمیم به کشورهای دیگر نشان می‌دهد که دوره ترامپ به پایان رسیده است و بایدن از همه آمریکایی‌ها در اداره امور کشور استفاده می‌کند نه فقط دموکرات ها.

فلیک و مک کین از جمهوری خواهانی بودند که بار‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از حزب جمهوری خواه را به باد انتقاد گرفتند و بایدن را تایید کردند.

رسانه‌های انگلیسی از احتمال عزیمت مک کین به لندن در ماه نوامبر خبر داده بودند، اما اکنون این بحث مطرح شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید