بایدن چه زمانی با نتانیاهو تماس می‌گیرد؟

کدخبر: ۳۹۲۵۹۱
سخنگوی کاخ سفید هرگونه نادیدن گرفته شدن نتانیاهو توسط بایدن را رد کرد و گفت که تماس تلفنی میان این دو به زودی انجام خواهد شد.
 بایدن چه زمانی با نتانیاهو تماس می‌گیرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کاخ سفید هرگونه گمانه زنی در این باره که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا متعمدانه تا کنون با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس نگرفته را رد کرد.

عدم ارتباط تلفنی مستقیم میان رئیس جمهور دموکرات آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی سبب شده تا برخی مقامات در رژیم صهیونیستی و کارشناسان مسائل غرب آسیا مدعی شوند که بایدن از روابط نزدیک نتانیاهو با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا ناخرسند بوده است.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری شامگاه جمعه در واکنش به سوال خبرنگاری درباره زمان تماس بایدن با نتانیاهو گفت: «بایدن به دنبال گفت‌وگو با نتانیاهو بوده و می‌توانم تاکید کنم که این تماس به زودی انجام خواهد شد اما زمان یا جدول زمانی آن را نمی‌دانم.»

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره وجود دلیلی در تاخیر ارتباط تلفنی بایدن با نتانیاهو گفت: «هیچگونه نادیده گرفتن متعمدانه‌ای وجود ندارد. بایدن از مدت‌ها پیش نتانیاهو را می‌شناسد و تماس تلفنی به زودی انجام خواهد شد.»

باراک اوباما و دونالد ترامپ هر دو در روزهای نخست ریاست جمهوری‌شان با نتانیاهو تلفنی گفت‌وگو کرده بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید