حامیان افراطی ترامپ: استضاح کنندگان را اعدام کنید

کدخبر: ۳۹۲۸۰۳
یک نهاد امنیتی اطلاعاتی آمریکا درباره خشونت حامیان افراطی دونالد ترامپ علیه سناتور‌هایی که رای به استیضاح او دادند، هشدار داد.
حامیان افراطی ترامپ: استضاح کنندگان را اعدام کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک نهاد امنیتی اطلاعاتی در آمریکا درباره خشونت احتمالی حامیان افراطی دونالد ترامپ علیه سناتور‌هایی که رای به استیضاح او دادند، هشدار داد.

مدیر گروه موسوم به «سایت» در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: در حالیکه ترامپ از سوی سنا تبرئه شد، راستگرایان افراطی در حال حاضر خواستار خشونت علیه جمهوری خواهان "خائن" و دموکرات‌هایی هستند که به محکومیت او رای دادند و اعلام کرده اند "برخی باید" به جرم خیانت محاکمه و متعاقباً به صورت عمومی به دار آویخته شوند. این میراث دوران ترامپ است.

شامگاه شنبه سناتور‌های دموکرات و جمهوری خواه آمریکا با حضور در مجلس سنای این کشور به بررسی روند جلسه محاکمه و دومین استیضاح ترامپ پرداختند و پس از رای گیری به ادامه دادگاه او بدون شهود رای مثبت دادند. اما تنها پس از چند ساعت از صدور این مصوبه، با رای گیری علنی، ۵۷ سناتور به مجرم بودن او و ۴۳ نفر نیز به بیگناه بودن رئیس جمهور سابق رای دادند تا ترامپ از برگزاری جلسه دومین استیضاحش، بگریزد.

رئیس جمهور سابق آمریکا، برای محکومیت به ۶٧ رأی سناتور‌ها نیاز داشت، که تنها ۵۰ نفر از دموکرات‌ها و ٧ سناتور جمهوری‌خواه علیه ترامپ رأی دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید