سیل خون در اندونزی جاری شد+ تصاویر

کدخبر: ۳۹۲۸۰۸
قرمز شدن رنگ رودخانه ای در جنوب شهر جاوه پس از باران و سیل باعث تعجب و ترس کاربران در فضای مجازی شد.
سیل خون در اندونزی جاری شد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منتشر شدن تصاویری از یک  اتفاق عجیب در یکی از شهرهای کشور اندونزی باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد. هزاران کاربر در توئیتر عکس‌ها و فیلم‌هایی را از آب گرفتگی روستایی در جنوب شهر پکالونگان در جاوه مرکزی به دلیل آب قرمز رنگ به اشتراک گذاشتند که به گفته برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی  خون  را به آن‌ها یادآوری می‌کند.

یکی از کاربران توئیتر گفت: "من خیلی ترسیده‌ام که اگر این عکس به دست حقه بازان برسد، ترس از روایت‌ها در مورد نشانه‌هایی که نشان می‌دهد پایان جهان است، باران خونین و ...".

جاری شدن سیل خون در اندونزی

شهر Pekalongan شهری است که به تولید باتیک معروف است، باتیک روشی سنتی اندونزیایی است که از موم برای مقاومت در برابر رنگ‌های پایه آب برای به تصویر کشیدن الگو‌ها و نقاشی‌ها، معمولاً روی پارچه استفاده می‌شود.

جاری شدن سیل خون در اندونزی

عجیب نیست که رودخانه‌های Pekalongan به رنگ‌های مختلفی در می‌آیند. در جریان سیل سال گذشته یکی از رودخانه‌های این شهر به رنگ سبز روشن در آمده بود. یکی از کاربران توئیتر که ادعا می‌کند اهل این منطقه است، گفت: "گاهی اوقات در جاده نیز گودال‌هایی به بنفش وجود دارد."

جاری شدن سیل خون در اندونزی

رئیس امداد و نجات  شهر پکالونگان، واقعی بودن عکس‌های منتشر شده از این شهر را تایید کرد. وی گفت: "سیل قرمز به دلیل رنگ باتیک است که تحت تأثیر سیل قرار گرفته است. مدتی بعد از بین خواهد رفت. "

جاری شدن سیل خون در اندونزی

کمتر از یک ماه پیش، دو زمین لغزش بزرگ به روستایی در استان جاوه غربی اندونزی موجب تخریب املاک و کشته شدن حداقل ۱۳ نفر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید