بلایی که این سوپراستار با عمل زیبایی سر خودش آورد + عکس

کدخبر: ۳۹۲۸۲۰
یک بازیگر چینی پس از جراحی پلاستیک اخیرش، عکس‌های وحشتناکی را از بینی سیاه شده خود در فضای مجازی منتشر کرد.
بلایی که این سوپراستار با عمل زیبایی سر خودش آورد + عکس

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جراحی زیبایی همچنان صدمات غیرمنتظره‌ای را به کسانی که رو به جراحی پلاستیک می آورند، وارد می‌کنند، از این روی بازیگری چینی با انتشار تصاویری از بینی آسیب دیده خود پس از یک عمل اشتباه، نسبت به خطرات جراحی پلاستیک هشدار داد.

ستاره ۲۴ ساله چینی، ژائو لیو گفت که این عمل ناموفق باعث عفونت‌های مکرر بینی شده، به این معنی که بافت‌های انتهای بینی او از بین رفته است.. ژائو، خواننده و بازیگر که در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی چینی بازی کرده، پس از اشتراک تصاویری که نشان داد نوک بینی او پوسیده شده و از بین رفته است و بحث داغی را در فضای مجازی برانگیخت.

وی نوشت که پس از معرفی یکی از دوستانش به  جراح پلاستیک  در کلینیک Shi Shi Shiguang در گوانگجو، جنوب چین تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفت. این عمل چهار ساعته شامل برداشتن غضروف از بدن خانم گائو و استفاده از آن برای تغییر شکل بینی خانم بازیگر بود، او نوشت: "من انتظار نداشتم این عمل چهار ساعته آغازی برای یک کابوس باشد. "

بازیگر چینی به دلیل جراحی پلاستیک بینی خود را از دست داد

ژائو توضیح داد که پس از عمل، احساس درد دائمی در بینی خود با سوزن سوزن شدن داشت و درد مدت زیادی طول کشید، اگرچه دکتر به او گفته بود که تا دسامبر یا ژانویه می‌تواند به کار خود برگردد، اما پس از آن تعجب کرد که پوست نوک بینی اش تیره و سیاه می‌شود.

وی مجدداً به مدت دو ماه وارد بیمارستان شد و ۴۰۰۰۰۰ یوان معادل ۶۱ هزار دلار در محل کار خود هزینه کرد و پزشکان متعجب شدند که انجام عمل پیگیری و ترمیم برای حداقل یک سال به دلیل اندازه آسیب انجام نمی‌گیرد، و او باید سال‌ها صبر کند تا تحت عمل جراحی ترمیمی قرار گیرد.

بازیگر چینی به دلیل جراحی پلاستیک بینی خود را از دست داد

تصاویری که او از صورتش منتشر کرده، یک لکه واضح از گوشت سیاه در نوک بینی همراه با باند و کبودی را نشان می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید