اهانت‌کنندگان به رییس‌جمهوری خودسر بودند؟

کدخبر: ۳۹۳۲۹۰
قاسم میرزایی‌نیکو با اشاره به ماجرای توهین به رییس‌جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ابراز امیدواری کرد که رییس‌جمهور این توانمندی را داشته باشد تا این مساله را رسیدگی کند یا اینکه دولت هم دردش بگیرد و شاهد یک اقدام جدی در مقابله با اینگونه بدعت‌ها باشیم.
 اهانت‌کنندگان به رییس‌جمهوری خودسر بودند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتماد  به گفته او، باید برخورد با آمران و عاملان این هتاکی، درگوشی و خصوصی نبوده و نتیجه آن به شکل شفاف به اطلاع افکار عمومی برسد.

این نماینده پیشین مجلس به آن دسته از کسانی که نسبت به چنین اقداماتی بی‌تفاوت بوده و یا از آن خشنود هستند، هشدار داد که درصورت عدم جلوگیری از این تندروی‌ها، ممکن است که در این شرایط حساس کشور، جنبش‌هایی شکل بگیرد که هیچکس نتواند با آن برخورد کند.

  میرزایی‌نیکو همچنین از بی‌اعتنایی سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه انتقاد کرد. او با بیان اینکه «به اندازه کافی در برخورد با چنین هنجارشکنی‌هایی، قانون در کشور وجود دارد اما متاسفانه گرفتار یک بام و چندهوایی در مواجهه با اعتراضات هستیم که ظاهرا بنا نیست با برخی عناصر قانون‌شکن برخورد شود»، گفت: «هر اتفاقی هم که رخ می‌دهد، فورا اسم این افراد را خودسر می‌گذارند و به شخصه بعید می‌دانم که این افراد، واقعا خودسر باشند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید