حدادعادل: اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد / سوءتفاهمات را باید برطرف کنیم

کدخبر: ۳۹۳۳۸۰
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از تدوین سازوکار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: من خوشبین هستم که اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد.
حدادعادل: اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد / سوءتفاهمات را باید برطرف کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تشریح برنامه‌های شورای متبوع خود در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: در تلاش هستیم تا یک ساز و کار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری تدوین کنیم. از تجربه خوب انتخابات مجلس استفاده خواهیم کرد. البته برخی سوءتفاهمات که ممکن است باعث تفرقه شود را باید برطرف کنیم. با دیگران در حال مذاکره هستیم که به یک وحدت حداکثری برسیم.

‎وی درباره تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های انتخاباتی، افزود: تعدادی از کارگروه‌ها برای ارتباط با اقشار مختلف تشکیل شده‌اند. این کارگروه‌ها به شبکه‌بندی اجتماعی خواهند پرداخت که گزارشات فعالیت‌هایشان را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

حدادعادل قول داد؛ اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد /سوءتفاهمات را باید برطرف کنیم

رئیس شورای ائتلاف در پاسخ به این پرسش که کدام احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ ذیل شورای ائتلاف وارد عرصه خواهند شد، بیان کرد: همه احزاب هستند. ما از همه دعوت کرده‌ایم، البته ممکن است برخی انتقاداتی داشته باشند. باید انتقادات را بشنویم و به یک نتیجه واحد برسیم.

‎حدادعادل ضمن ابراز خوش بینی درباره اجماع شورای وحدت و ائتلاف، توضیح داد: سعی خواهیم کرد که به یک اتحاد و اتفاق نظر با شورای وحدت برسیم. ما اختلاف مبنایی با جامعه روحانیت مبارز نداریم، لذا من خوشبین هستم که این اجماع اتفاق خواهد افتاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید