کمیسیون آموزش از توضیحات مسئولان سازمان سمت قانع نشد

کدخبر: ۳۹۳۴۶۸
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون به تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس درباره عملکرد سازمان (سمت) پرداخته شد که توضیحات مسئولان قانع کننده تشخیص داده نشد.
کمیسیون آموزش از توضیحات مسئولان سازمان سمت قانع نشد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه 28 بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای جلسه از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی تقدیر شد و بعد از آن اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی به بیان نقطه نظرات خود و کمبودهای موجود پرداختند، تعدادی از نمایندگان نیز بر ضرورت حمایت و پرورش این استعدادها تأکید کردند.

وی افزود: در این جلسه به تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با حضور مسئولان آن سازمان پرداخته شد که نمایندگان انتقاداتی نسبت به عملکرد این سازمان داشتند در نهایت پاسخ‌های مسئولان سمت قانع کننده تشخیص داده نشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش تصریح کرد: گزارش واصله در بعد نظارتی از عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش، عمرانی، چاپ کاغذ، عزل و نصب‌ها و موارد دیگری نیز مطرح شد که مقرر شد موارد مطروحه در جلسات بعدی کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید