با این تست نقطه‌ ضعفتان در عشق بیابید

کدخبر: ۳۹۳۵۵۰
اقتصادنیوز : همه‌ ما ممکن است نقطه ضعف‌هایی در روابط عاطفیمان داشته باشیم، تست زیر به شما نشان می‌دهد که نقطه ضعفتان چیست.
با این تست نقطه‌ ضعفتان در عشق بیابید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه مشکلات زیادی بر سر راه افراد در روابط عاطفیشان است که اگر آن‌ها را بشناسند و بتوانند روی نقطه ضعف‌های خود کار کنند، می‌توانند زندگیشان را دستخوش تغییر و تحولات مثبتی قرار دهند.

به تصویر زیر نگاه کنید و هرچیز را که ابتدا می‌بینید، یادداشت کنید.

نقطه‌ی ضعفتان در عشق جیست؟ این تست را انجام دهید تا آن‌را بیابید

مردی با روپوش قرمز

اگر ابتدا مرد سرخ‌پوش را دیدید، نقطه ضعف پنهانتان در عشق زمانِ باکیفیت است.

۲۴ ساعت زمان کافی برای شما نیست. عشق بخشی از چندین کاری است که انجام می‌دهید. درست است که سرتان شلوغ است، اما اگر با شخصی که دوستش دارید و زمان برایش مهم است در ارتباط هستید، نمیتوانید چندساعت در هفته را برای او خالی کنید. چون آن‌گاه او را از دست خواهید داد.

 یک مرد که بر روی زانویش خم شده:

اگر ابتدا مردی را مشاهده کردید که روی زانوهایش خم شده، نقطه‌ی ضعفتان در عشق، فداکاری است. شما می‌توانید بدون حکم‌فرمایی بر همسرتان آنچه که می‌خواهید انجام دهد را به او نشان دهید. به او نشان دهید که فداکاری و لطف می‌تواند در هر قسمتی از زندگی وجود داشته باشد. شما می‌توانید کار‌های کوچکی برای او انجام دهید و او نیر متقابلا پاسخ دهند.

چهره‌ی مخفی:

اگر چهره‌ی مخفی را دیدید، نقطه ضعف پنهان شما در عشق کلمات تاکیدی است.

شما از اینکه شریک زندگیتان فکر کند ضعیف هستید و شما را ترک کند، می‌ترسید، زیرا یه طور پنهانی از او تایید می‌خواهید. اما شما باید از این فرصت استفاده کنید. زمانی که شریک شما متوجه شود که شما در پشت حجاب خود به پشتیبانی مداوم او نیاز دارید، به حامی بودن خود افتخار می‌کند و باعث نزدیک شدن شما به یکدیگر می‌شود.

مردی در سایه

اگر ابتدا مردی در سایه را مشاهده کردید، نقطه ضعف پنهانتان درعشق هدیه است.اگر زبان عشق شریکتان دریافت هدیه است، دلیلی برای ترس نیست. نشانه‌ی کوچکی از عشق مانند گل یا شکلات معجزه می‌کند. تنها چیزی که باید او را متوجهش کنید این است که به او توجه می‌کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید