کنایه یک اصلاح طلب به اصولگرایان: در پی انتخاباتی راحت‌الحلقوم هستید

کدخبر: ۳۹۳۷۱۸
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اصولگرایان در پی برگزاری انتخابات حداقلی هستند به نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند به عنوان غنیمت و دستاورد «راحت الحلقوم» برای جریان محافظه‌کار به حساب بیاید.
کنایه یک اصلاح طلب به اصولگرایان: در پی انتخاباتی راحت‌الحلقوم هستید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسین کمالی، با اشاره به رویکرد برخی از محافظه کاران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: رویکرد برگزاری انتخابات حداقلی با فلسفه حفظ وضع موجود در تعارض است چرا که باعث افزایش جمعیت خاموش، کاهش مشارکت در انتخابات و کاهش مقبولیت می‌شود.  

عضو جبهه اصلاح‌طلبان ایران با بیان اینکه عضویت برخی از احزاب هنوز در جبهه اصلاح‌طلبان ایران بررسی نشده و آنها هنوز به عضویت در نیامده‌اند، گفت: بدیهی است که احزاب اصلاح‌طلب حق دارند نامزد موردنظر خود را به جبهه اصلاح طلبان معرفی کنند و این موضوع غریبی نیست.  

کمالی افزود: کارویژه این ائتلاف تعیین نامزد مشترک اصلاح‌طلبان است و اگر کسانی جدا از تصمیم جمع بخواهند تصمیم بگیرند به طور طبیعی از مجموعه اجماعی فاصله خواهند گرفت. هر چند  این اقدام تاثیری در تصمیم جمعی اصلاح طلبان نخواهد داشت و کار در روند و مسیر خود پیش خواهد رفت.

وی اظهار کرد: هنوز در مورد گزینه‌ای مذاکره و گفت‌وگویی انجام نشده است و دوستان ما در جبهه در حال بررسی اوضاع سیاسی برای اتخاذ تصمیم هستند.

کمالی درباره جلسه روز یکشنبه جبهه اصلاح‌طلبان ایران یادآور شد: در این جلسه چون همه جلسات انتخابی دیگر، ابتدا هیات رییسه سنی انتخاب شد و مابقی امور براساس آیین نامه جبهه اصالح طلبان ایران انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید