فیلم گل مهدی طارمی به یوونتوس در دقیقه دو

کدخبر: ۳۹۳۷۶۰
اقتصاد نیوز: مهدی طارمی در دقیقه دو بازی تیم یوونتوس و کریس رونالدو را عقب انداخت.
فیلم گل مهدی طارمی به یوونتوس در دقیقه دو

به گزارش اقتصاد نیوز،مهدی طارمی در شرایطی امشب وارد ورزشگاه دو دراگائو شد که دیگر نگاه‌ها به او به‌عنوان یک بازیکن تعویضی نیست و او توانسته برخلاف قبل و البته با درخشش خیره کننده‌ای که داشته، به ترکیب تیمش برسد و امشب برابر یوونتوس به میدان برود. 

ستاره ایرانی پورتو که با گلزنی‌های متوالی، گرفتن پنالتی و دادن پاس گل تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیمش و حتی لیگ برتر پرتغال شده، امشب در دقیقه دو بازی گلزنی کرد.مهاجم ایرانی پورتو با فرصت طلبی گلزنی یاران کریس رونالدو را عقب انداخت.

شرح گل طارمی به یوونتوس

پاس رو به عقب رودریگو بنتانکور در دقیقه یک برای شزنی را این دروازه‌بان در شرایطی دفع کرد که مهدی طارمی با تکل بلند مقابل او و فرصت‌طلبی و جای‌گیری عالی، تبدیل زد تا توپ وارد دروازه یوونتوس شود.

 

آخرین بار که یک ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد، سردار آزمون بود و پیش از آن لژیونرهایی همچون علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی به این مهم دست یافته بودند.

البته مهدی طارمی تنها بازیکن ایرانی نیست که به یوونتوس گلزنی می‌کند؛ مهدی مهدوی‌کیا در فصل ۰۱-۲۰۰۰ لیگ قهرمانان اروپا و زمانی که در هامبورگ آلمان عضویت داشت و مقابل این تیم ایتالیایی به میدان رفت، توانسته بود علاوه بر گلزنی، یک پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد.

 

 

حجم ویدیو: 1.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24 دانلود ویدیو
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید