طوفانی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اصفهان را درهم کوبید

کدخبر: ۳۹۳۸۱۹
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش باد شدید از روز گذشته تاکنون منجر به شکسته شدن ۳۰ اصله درخت و واژگون شدن پنج خودرو در استان اصفهان شده است.
طوفانی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اصفهان را درهم کوبید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، منصور شیشه فروش با اشاره به خسارت‌های ناشی از وزش باد شدید در استان اصفهان از شب گذشته تاکنون اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هوا شناسی روز گذشته جبهه هوای ناپایدار وارد استان داشت که در اکثر مناطق انرژی خود را به صورت وزش باد شدید تخلیه کرد.

وی افزود: از عصر روز گذشته تاکنون وزش باد شدید را در اکثر مناطق و به ویژه گلپایگان و خوانسار داشتیم.

سرعت طوفان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه امروز نیز وزش باد و همچنین کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان و به ویژه شرق و جنوب استان گزارش شده است، اضافه کرد: سرعت وزش باد ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است ضمن اینکه این طوفان در مناطق شرقی همراه با گرد و غبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۳۰ اصله درخ در استان اصفهان به دلیل وزش باد شدید سقوط کرده است، ادامه داد: همچنین پنج خودرو نیز واژگون شده است.

شیشه فروش ادامه داد: ۱۱ تیر چراغ برق و برخی از سقف‌های کاذب در استان نیز آسیب دیده است.

جاده‌ها لغزنده می‌شود

وی با اشاره به کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان اصفهان و بارش برف و باران در اکثر مناطق تصریح کرد: از این رو لغزندگی جاده‌های کوهستانی و سرمازدگی محصولات کشاورزی را خواهیم داشت که در این زمینه توصیه‌های لازم ارائه شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید