دستگیری دو تروریست خطرناک داعش

کدخبر: ۳۹۳۹۵۹
منابع عراقی از هلاکت یک تروریست انتحاری که کمربند انفجاری به خود بسته بود، در استان کرکوک خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک تروریست انتحاری که کمربند انفجاری به خود بسته بود، در اطراف شهر داقوق در  استان کرکوک به هلاکت رسید، این تروریست مواد منفجره با قدرت انفجاری  شدید حمل می‌کرد.

یک منبع امنیتی گفت این تروریست انتحاری پیش از تلاش برای منفجر کردن خود در میان شهروندان با هوشیاری نیروهای پلیس به هلاکت رسید.

خبر دیگر اینکه نیروهای حشد شعبی موافق شدند دو  تروریست داعشی را در خانقین در شمال شرقی دیالی به دام اندازند. صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی حشد شعبی گفت تیم اطلاعاتی به فرماندهی علی السودانی توانست دو تروریست از خطرناک ترین تروریستهای داعشی را در خانقین دستگیر کنند، این دو تروریست در بسیاری از حملات به حشد شعبی و نیروهای امنیتی و غیرنظامیان دست داشتند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی توانستند یکی از خطرناک ترین تروریستهای جنایتکار داعشی را در شمال شهر فلوجه دستگیر کنند. این تروریست هنگام تلاش برای ورود به مناطق شمالی فلوجه در کمین محکم نیروهای امنیتی گرفتار و دستگیر شد. وی از مهمترین تروریستهای تحت پیگرد نیروهای امنیتی به سبب مشارکت در حمله به نیروهای امنیتی در جریان سیطره گروه تروریستی داعش بر بخشهای وسیعی از استان الانبار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید