شکایت پدر «بریتنی اسپیرز» خواننده آمریکایی از «سام اصغری» نامزد ایرانی او در آمریکا جنجالی شد

کدخبر: ۳۹۴۰۲۹
پس از پخش مستند جدید «بریتنی اسپیرز» «سام اصغری» با انتشار یک استوری مستقیما از پدر «بریتنی اسپیرز» نام برده و به شدت به او حمله کرد.
شکایت پدر «بریتنی اسپیرز» خواننده آمریکایی از «سام اصغری» نامزد ایرانی او در آمریکا جنجالی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از قرن نو، در سال ۲۰۱۷ «بریتنی اسپیرز» با «سام اصغری» که یک مدل ایرانی است، نامزد شد. سام اصغری در یکی از موزیک ویدئوهای بریتنی اسپیرز نقش مقابل او را بازی می‌کرد. «بریتنی اسپیرز» و «سام اصغری» ۱۳ سال اختلاف سنی دارند. پس از پخش مستند جدید «بریتنی اسپیرز» «سام اصغری» با انتشار یک استوری مستقیما از پدر «بریتنی اسپیرز» نام برده و به شدت به او حمله کرد.

«بریتنی جین اسپیرز» متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ ترانه‌سرا و خواننده آمریکایی است که در سال ۱۹۹۹ اولین آلبوم موسیقی خود را روانه بازار کرد. به «بریتنی اسپیرز» لقب «پرنسس موسیقی پاپ» برای احیای موسیقی تین پاپ طی اواخر دههٔ ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ داده شده است. «بریتنی اسپیرز» به عنوان موفق‌ترین هنرمند نوجوان در تمام دوران به قدری در دنیای موسیقی تاثیر گذاشت که بسیاری از خواننده‌ها حتی در ترانه‌های خود از بریتنی نام بردند. به «بریتنی» رتبه هشتم پرفروش‌ترین هنرمند زن تاریخ موسیقی آمریکا را داده‌اند. او ۳۹ میلیون آلبوم فقط در آمریکا فروخته است.

MvO34Zs9ZVXi

«بریتنی اسپیرز» تا ۹ سالگی در کلاس‌های ژیمناستیک و مسابقات شرکت می‌کرد همچنین در گروه کر کلیسای محلی باپتیست به آوازخوانی مشغول شد. او در سن ۸ سالگی، برای سریال «کلوپ جدید میکی موس» تست صدا داد. بریتنی در سال ۱۹۹۲ در سن ۱۱ سالگی در یک شو تلویزیونی محبوب به نام «جستجوی ستاره» شرکت کرد و توانست در اولین دور رقابت‌های این شو تلویزیونی برنده شود.

«بریتنی اسپیرز» در سال ۱۹۹۷ در سن ۱۷ سالگی به گروه «اینوسنس»  که یک گروه پاپ دخترانه بود پیوست. سپس توانست دموی یک آهنگ تک خوانی را توسط کمپانی «جایو رکوردز» ضبط کند. بعد از خواندن این تک آهنگ با اسپانسر «مجله نوجوان آمریکایی» توانست تور کنسرت در آمریکا برگزار کند.

«بریتنی اسپیرز» پس از اینکه به شهرت رسید در زندگی‌اش با مشکلاتی مواجه شد که مورد توجه رسانه‌ها و هوادارانش قرار گرفت. «بریتنی اسپیرز» در سال ۱۹۹۹ با «جاستین تیمبرلیک» خواننده معروف آمریکا ازدواج کرد، اما سال  ۲۰۰۲ این ازدواج به طلاق منجر شد.

«بریتنی اسپیرز» با «کوین فردرلین» در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۵ فرزند اول بریتنی و کوین فردلین «شان پرستون» به دنیا آمد و دومین فرزندشان «جیدن جیمز» را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد، اما همزمان با به دنیا آمدن فرزند دومشان، از هم جدا شدند. او در سال ۲۰۰۷ پس از طلاق به دلیل مشکلات روحی با چتر به یک خودرو حمله کرد. او حضانت دو پسرش را در این جدایی از دست داد و حتی بعد از مدتی با حکم دادگاه از دیدار آن‌ها هم محروم شد، بعد ازاین اتفاق چند بار در آسایشگاه بستری شد و سال ۲۰۰۸ در نهایت کنترل امور زندگی و اموال او به پدرش و یک وکیل واگذار شد.

«جیمی اسپیرز» نظارت و کنترل بر دارایی‌ها و زندگی دخترش را بر عهده گرفت و به اصطلاح قیم و سرپرست قانونی او شد. بر اساس قوانین آمریکا، قیمومت یا سرپرستی اشخاص در شرایطی اعمال می‌شود که نگرانی‌هایی درباره سلامت روانی آن‌ها وجود داشته باشد.

البته «جیمی اسپیرز» در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که به دلیل مشکلات جسمی، از نظارت بر امور شخصی دخترش صرف نظر می‌کند، و فقط اداره امور مالی او را بر عهده خواهد داشت. اما «بریتنی اسپیرز» سال گذشته با مراجعه به دادگاه خواستار برکناری کامل پدرش شده بود، تا شخصا اموال و دارایی‌های خود را مدیریت کند.

بنابر درخواستی که وکیل «بریتنی اسپیرز» به دادگاه عالی کالیفرنیا در لس‌آنجلس آمریکا داده، «بریتنی» در حال حاضر «به شدت مخالف بازگشت جیمز در نقش محافظ زندگی او است.» در این درخواست گفته شده که «بریتنی اسپیرز» ابتدا موافق این تصمیم بود، چون در شرایط نامناسب روحی که داشت، پدرش او را از سقوط و ورشکستگی مالی نجات داد و کمک کرد که او به جایگاه برجسته هنری که در جهان داشت بازگردد. اما به گفته وکیل او شرایط «بریتنی» تغییر کرده و شیوه زندگی او تغییر کرده است.

برخی هواداران «بریتنی اسپیرز» تصور می‌کنند که او مجبور به توافق با دادگاه شده  و با انتشار ویدیو‌های اخیرش در شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها درخواست کمک کرده است. از سال ۲۰۰۹ در رسانه‌های اجتماعی طرفداران «بریتنی اسپیرز» با استفاده از هشتگ «بریتنی را آزاد کنید» (FreeBritney#) خواستار آن شدند که اداره امور مربوط به حرفه و روابط شخصی این خواننده، به وی داده شود.

روند دادرسی این پرونده در دادگاه، با توجه پخش مستند جدیدی درباره زندگی «بریتنی اسپیرز» مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته است و دوباره هشتگ «بریتنی را آزاد کنید» به ترند‌ اول دنیا تبدیل شده است. هواداران این خواننده پاپ حالا از کاخ سفید درخواست کرده اند که به حکم قیمومت دادگاه پایان بدهد و برای این منظور بیش از ۱۲۵ هزار امضا جمع آوری کرده اند.

در سال ۲۰۱۷ «بریتنی اسپیرز» با «سام اصغری» که یک مدل ایرانی است، نامزد شد.سام اصغری در یکی از موزیک ویدئوهای بریتنی اسپیرز نقش مقابل او را بازی می‌کرد. «بریتنی اسپیرز» و «سام اصغری» ۱۳ سال اختلاف سنی دارند. پس از پخش مستند جدید «بریتنی اسپیرز» «سام اصغری» با انتشار یک استوری مستقیما از پدر «بریتنی اسپیرز» نام برده و به شدت به او حمله کرد. سام اصغری نوشته: «اکنون مهم است که مردم بدانند من هیچ احترامی برای کسی که سعی می‌کند رابطه ما را کنترل کند و همواره مانع راه ما شود قائل نیستم.از نظر من جیمی (پدر بریتنی) یک عوضی کامل است. نمی‌خواهم وارد جزیٔیات شوم، چون همیشه به حریم خصوصی‌مان احترام می‌گذارم، اما در عین حال به این کشور نیامدم تا قادر به ابراز عقیده و آزادی نباشم.»

به گزارش دید بان ،در طول ۱۲ سال گذشته، پدر «بریتنی» به همراه یک وکیل به نام اندرو والت دارایی‌های او را اداره می‌کنند. این توافق همچنین شامل اجازه اعمال محدودیت‌هایی بر ملاقات کنندگان اسپیرز، ارتباط با پزشکانش برای درمان، عدم موافقتش با ازدواج او و «سام اصغری» و ممنوع کردن ملاقات پسر نوجوان بریتنی با او و مدیریت دارایی ۶۰ میلیون دلاری (۴۷ میلیون پوند) او می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید