مرعشی مطرح کرد؛

علت حضور وزرا و استاندار سپاهی در دولت احمدی نژاد

کدخبر: ۳۹۴۴۰۵
سخنگوی حزب کارگزاران بر این باور است که احمدی‌نژاد از توجهی که به سپاه کرد به گونه‌ای که بیش از دو سوم استاندارانش را از سپاه تشکیل داد، وزرایش از سپاه بود و پول زیاد و کارهای پیمانکاری به سپاه داد در نتیجه هدفش این بود در حرف آخری که می‌خواهد به رهبری بزند در آن حرف آخر، سپاه همراهی‌اش کند.
علت حضور وزرا و استاندار سپاهی در دولت احمدی نژاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران درباره ورود کاندیدای نظامی به انتخابات 1400 گفت: اگر نظامی‌ها از ذیل فرماندهی کل قوا خودشان را بالاتر بکشند اولین مساله‌ای که باید در مورد آن مردد شویم وفاداریشان به فرماندهی کل قوا است و این برای کشور بسیار خطرناک است. نظامی‌ها تمامیت‌خواه هستند و همه چیز را می‌خواهند مثلا اگر فردی مانند آقای احمدی‌نژاد بالا بیاید قدرت سپاه را با خودش دارد او توجه زیادی به سپاه کرد به گونه‌ای که بیش از دو سوم استاندارانش را از سپاه تشکیل داد، وزرایش از سپاه بود و پول زیاد و کارهای پیمانکاری به سپاه داد  در نتیجه هدفش این بود در حرف آخری که می‌خواهد به رهبری بزند در آن حرف آخر، سپاه همراهی‌اش کند، بنابراین دنبال این بود.

او افزود: الان اگر یک رئیس جمهوری باشد که از خود نیروهای مسلح باشد، اصل مهم و رکن اصلی نظام که ولایت فقیه است را تهدید می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید