پرونده فرار مالیاتی ترامپ کلید خورد

کدخبر: ۳۹۴۴۸۶
دادستان منطقه‌ای منهتن اداره مالیات بر املاک نیویورک را در پرونده فرار مالیاتی رئیس جمهور سابق آمریکا احضار کرد.
پرونده فرار مالیاتی ترامپ کلید خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر دادستان منطقه‌ای منهتن به منظور بررسی پرونده فرار مالیاتی دونالد ترامپ برای اداره مالیات بر املاک نیویورک احضاریه صادر کرد.

بر اساس گزارش رویترز، دفتر دادستانی منطقه منهتن که پرونده کیفری شرکت ترامپ را به اتهام فرار مالیاتی در دست بررسی دارد، در اولین گام، اداره مالیات بر املاک نیویورک را احضار کرد.

احضاریه صادره به کمیسیون مالیات شهر نیویورک نشان دهنده آن است که سی ونس جونیور، دادستان منطقه منهتن در حال بررسی جزئیات مالیاتی املاک تجاری ترامپ و اسناد اخذ وام آن‌ها است.

بنا به گفته افراد مطلع این احضاریه در کنار اطلاعاتی که قبلاً از طلبکاران کسب شده، اداره مالیات نیویورک را وادار به ارائه جزئیات دقیق درآمد و هزینه‌ای می‌کند که سازمان ترامپ احتمالا در تلاش برای کاهش ارزش دارایی خود برای فرار از مالیات برخی از املاک تجاری خود و نیز افزایش ارزش دارایی خود در زمان دریافت وام ارائه کرده است. دارایی‌های ترامپ که در این پرونده در دست بررسی هستند شامل برج ترامپ و ترامپ پلازا می‌شوند.

روزنامه نیویورک تایمز چندی پیش با استناد به اسناد مالیاتی اعلام کرد دونالد ترامپ که خود را یک میلیاردر موفق می‌داند در سال ۲۰۱۶ تنها ۷۵۰ دلار مالیات داده است! بر اساس گزارش این نشریه، ترامپ در سالی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است. وی در ۱۰ سال از ۱۵ سال اخیر هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است، زیرا به ماموران مالیاتی اعلام کرده بیش‌تر از آنکه سود کند، در این مدت زیان دیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید