فورا خوزستان را قرنطینه کنید

کدخبر: ۳۹۴۶۴۱
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.
فورا خوزستان را قرنطینه کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدکریم حسینی اظهار کرد: از روز جمعه (یکم اسفندماه) که معاون وزیر بهداشت در استان خوزستان حضور یافت، درخواست داشتیم که خوزستان تعطیل و قرنطینه شود بنابراین در روز شنبه پیشنهادهایی به ستاد ملی کرونا ارائه شد تا این درخواست مورد تایید قرار بگیرد اما متاسفانه ستاد ملی کرونا با این درخواست موافقت نکرد.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد خوزستان قرنطینه و تعطیل شود، افزود: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر استان خوزستان تنها استان کشور است که وضعیت قرمز دارد و ۱۱ شهری که در کل کشور دچار وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند، در خوزستان قرار دارند بنابراین قرنطینه و تعطیلی خوزستان، امری بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حسینی افزود: ما نگران هستیم که نتوانیم پاسخگوی مراجعات مردم به بیمارستان‌ها باشیم.

وی بیان کرد: هر چند تعطیلی و قرنطینه استان خوزستان تنها بخشی از کار است اما در شرایط کنونی، این موضوع یکی از اصلی‌ترین مطالبات نمایندگان است که از رئیس جمهور پیگیر آن هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: پیگیری‌هایی انجام شده تا این درخواست مورد قبول قرار بگیرد و منتظر هستیم که رئیس جمهور نظر خود را در این خصوص ارائه کند.

وی گفت: تعطیلی قطعا ضررهایی به کسبه و بازاریان وارد خواهد کرد اما در شرایط فعلی آنچه حائز اهمیت است، سلامت مردم خوزستان است زیرا مردم به شدت در خطر بیماری قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید