شکنجه شدید کودک ۹ ساله از سوی پدر و نامادری

کدخبر: ۳۹۴۷۵۹
اقتصادنیوز : سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: کودک ۹ ساله‌ای که از سوی پدر و نامادری مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود هم اینک در بیمارستان بستری است.
شکنجه شدید کودک ۹ ساله از سوی پدر و نامادری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،حسین دولت آبادی عنوان کرد: این کودک که از ناحیه پا دچار جراحت شدید شده است برای طی مراحل درمان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شده است.

وی تصریح کرد: حال عمومی کودک مساعد است و با تلاش کادر پزشکی مراحل درمان این کودک در حال انجام است ولی امکان اینکه این کودک نیاز به خدمات جراحی داشته باشد، وجود دارد.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: این کودک پسر، جمعه گذشته از سوی پدر و نامادری خود مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته بود که  با اطلاع همسایگان بلافاصله بهزیستی و دادستانی و نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضعیت کودک‌ آزار دیده و آشکار شدن زوایای موضوع وارد عمل شده‌اند.

دولت آبادی در پاسخ به اینکه چرا خبر دستگیری کودک آزار منتشر شد ولی بعد از آن خبر دستگیر نشدن وی انتشار یافت؛ گفت: پدر این کودک تا این لحظه بازداشت نشده و خبر دو روز گذشته مبنی بر دستگیری وی بر اساس شنیده‌ها بوده است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار با اشاره به دستور قضایی و تلاش نیروی انتظامی در خصوص دستگیری  پدر کودک آزار گفت: البته نامادری این کودک توسط ماموران پلیس دستگیر شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید