تکلیف حراج موزه جنجالی «دورهمی» بالاخره مشخص شد

کدخبر: ۳۹۶۲۷۷
به گفته مدیر شبکه نسیم، موزه «دورهمی» به سرانجام رسیده، یعنی خریدار مبلغ را پرداخت کرده است و انشالله فیلم تحویل و اتفاقات در قسمت آخر پخش می‌شود.
تکلیف حراج موزه جنجالی «دورهمی» بالاخره مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در پشت صحنه مجموعه «دست‌انداز» درباره تکلیف حراج موزه «دورهمی» بیان کرد: موزه «دورهمی» به سرانجام رسیده است یعنی خریدار مبلغ را پرداخت کرده است و انشالله فیلم تحویل و اتفاقات در قسمت آخر پخش می‌شود.

وی در توضیح بیشتری اعلام کرد: حراج موزه طی پنج ماه در سایت برگزار شد و پیشنهاداتی هم انجام شد، یکی از شرکت‌ها موفق شد حدود یک ماه پیش اجناس موزه را خریداری کند، چک در یک جلسه رد و بدل شد، مراجع رسمی و حراجی‌ها شرکت داشتند که عواید آن به هلال احمر می‌رسد.

احسانی درباره مبلغ این عواید نیز گفت: در ویدئویی که در قسمت آخر در برنامه پخش می‌شود اعلام خواهد شد.

وی در ادامه و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های نوروزی اعلام کرد: ما هفت عنوان برنامه داریم یکی سریال آیتمی «دست‌انداز» و دیگری فصل هفتم برنامه «خندوانه» است. البته پیش بینی این است که پخش برنامه زودتر از عید شروع شود و در ایام نوروز نیز پخش می‌شود و بعد از آن هم پخش ادامه دارد. پخش هم سه شب در نوروز خواهد بود.

احسانی در بخش دیگر درباره «دورهمی» و چالش‌های تولید آن در این مدت بیان کرد: «دورهمی» جزو معدود برنامه‌هایی بود که به خاطر کرونا و علی رغم همه سختی‌ها قطع نشد ما در مواردی مجبور شدیم با سی یا چهل نفر تماشاگر برنامه را برگزار کنیم که آقای مدیری بتواند در تعامل با آنها پلاتوهایش را بگوید.

وی ادامه داد: این برنامه به سختی و در ایامی که مردم به برنامه مفرح نیاز داشتند خودش را رساند با ملاحظات زیادی هم برای مهمانان تولید شد خیلی از مهمانان با ماشین ایزوله به برنامه رفت و آمد داشتند.

مدیر شبکه نسیم تصریح کرد: این چالش‌ها فقط هم برای «دورهمی» نبود. ما به طور مثال برای «کودک شو» تدارک وسیعی برای تماشاگران دیده بودیم. جمع بین این ۲ ضرورت یعنی ساخت برنامه پربیننده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سختی انجام شد و امیدواریم مردم راضی باشند.

احسانی درباره دیگر برنامه‌های نوروزی یادآور شد: «کودک شو» را داریم که در حال سپری کردن مراحل نهایی است. «شوتبال» از دیگر برنامه‌هاست که ویژگی‌های متفاوتی با برنامه روتین دارد که برای نوروز تدارک دیده شده است و در ۱۵ قسمت پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: سری جدید «هوش برتر» نیز در این ایام روی آنتن می‌رود که دکور آن به کلی تغییر کرده است. تفاوت‌های عمده‌ای هم نسبت به سری‌های قبل دارد. همچنین سری جدید «شکرستان» را و برنامه «نسیم آوا» که باکس موسیقایی شبکه نسیم است.

مدیر شبکه نسیم درباره پخش «دورهمی» در نوروز گفت: عید دورهمی نداریم و البته تا شروع برنامه خندوانه همچنان «دورهمی» پخش می‌شود.

وی درباره مجموعه «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی نیز عنوان کرد: کارهای طنز آیتمی چند سالی بود وقفه‌ای افتاده بود ما احساس کردیم مخاطب نیازی دارد و می‌توان این نوع از برنامه‌ها را هم داشته باشیم. حدود سه هفته است کار شروع شده است و خوشبختانه عوامل از برنامه عقب نیستند و اولین سری این مجموعه را در ایام نوروز خواهیم دید.

احسانی در پایان گفت: این مجموعه ۹۰ قسمت است و طبق پیش بینی‌ها ۱۵ قسمت ویژه نوروز پخش می‌شود و بعد از آن بعد ضبط برنامه‌های روتین، باقی قسمت‌ها هم روی آنتن می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید