هشدار یک اقتصاددان درباره اثر کار های ساسی مانکن

کدخبر: ۳۹۶۷۷۵
اقتصاد نیوز: اقدام ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی در استفاده از یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی با واکنش های مختلفی روبرو شد.
هشدار یک اقتصاددان درباره اثر  کار های ساسی مانکن

به گزارش اقتصاد نیوز یک اقتصاددان با اشاره به کلیپ تازه ای که از سوی یک خواننده مقیم لوس آنجلس در فضای مجازی نشر داده می شود گفت مهم تر از آنکه چه کسی در این کلیپ حضور دارد محتوایی که در آن نشر داده می شود.

فاطمه نجفی اقتصاددان با ابراز نگرانی نسبت به کلیپ منتشر شده نوشت:" دقت کنید که اون کلیپ درباره مصرف مواد مخدر هم مستقیم دارد حرف میزند."

این اقتصاددان با انتقاد از محتوای این کلیپ تاکید کرد: شنیدن چنین محتوایی هر خانواده ای را باید نگران کند.

به گزارش انتخاب پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ی ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از  بازیگران فیلم‌های زیرزمینی، بالا گرفته است. بسیاری از مخاطبان ترانه‌های ساسی را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، و بحث این جاست که پخش این ویدیو، چه تاثیر روی این گروه‌های سنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا انتشار چنین ویدیویی برای ترانه‌ای که مخاطبانی از گروه‌های سنی پایین هم خواهد داشت، باب توجه به‌این گونه فیلم‌ها را در میان این نسل بیش از پیش نمی‌گشاید؟ پرسش اصلی این است که نوجوان ایرانی، چه‌قدر امکان بحث با والدین و خانواده، و نماینده‌های فرهنگ رسمی دراین‌باره را دارد؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید