چند ایستگاه مترو تا آخر سال افتتاح می شود ؟

کدخبر: ۳۹۷۶۱۷
اقتصادنیوز:‌معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی٩ ایستگاه دیگر مترو به اتمام رسیده است گفت:این ایستگاه ها تا پایان واحتمالا بعضی ها در فروردین ماه سال بعد به بهره برداری خواهند رسید.
چند ایستگاه مترو تا آخر سال افتتاح می شود ؟

به گزارش اقتصادنیوز  ؛ «سید مناف هاشمی» با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران در احداث ایستگاه های مترو ، تلاشمان بر این است خدمت رسانی بهتری را در این شرایط و با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی به شهروندان داشته باشیم گفت: این ایستگاه های جدید در خط ٦ و ٧ مترو تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید .

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعداد دیگری از ایستگاه‌های آماده افتتاح مترو تهران در روزهای ۲۰ و ۲۵ اسفند ۹۹ به بهره‌برداری میرسند تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری دو ایستگاه دولاب و قیام در ۱۴ اسفند ماه که بصورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسیدند" شمار ایستگاه ها ی مترو پایتخت به ١٣١ ایستگاه خواهند رسید.

هاشمی اظهار داشت: با بهره برداری از این ایستگاه ها تعداد جابه جایی مسافران روزانه به تعداد٢ میلیون ٢٠٠ نفردر شرایط عادی وغیر کرونایی خواهد رسید.

هاشمی در پایان افزود: تلاش من و همه همکارانم در این حوزه خدمت رسانی بهتر و توسعه و نوسازی ناوگان عمومی پایتخت است .

بنابراین گزارش ایستگاه های تربیت مدرس ،شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی ویادگار امام(ره) قطعا افتتاح خواهند شد و ایستگاه های آهنگ ،شهرک آزمایش ،اقدسیه ،مرزداران وباقرخان در مراحل نهایی کارهستندکه یا در روزهای آخر سال به بهره برداری می رسند یا انشاالله در فروردین ماه به روی مردم شریف بازگشایی خواهند شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید