امیر حاتمی هشدار داد؛

صهیونیست‌ها غلط اضافه کنند حیفا و تل‌آویو را می‌زنیم

کدخبر: ۳۹۷۷۹۱
وزیر دفاع گفت: صهیونیست‌ها بدانند که اگر غلط اضافه کنند با اشاره فرماندهی معظم کل قوا تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
صهیونیست‌ها غلط اضافه کنند حیفا و تل‌آویو را می‌زنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که صبح امروز در مرکز همایش‌های امام علی (ع) شهرک امام خمینی ره برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام مستقیم متبرک جوان امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) است. الگوی ماندگار برای همه نسل‌ها.

امیر حاتمی ادامه داد: در دنیای امروز قدرت در جهانِ حاکم جز زبان زور نمی‌فهمد و اگر کسی قدرت نداشته باشد در ضعف خواهد ماند.

وزیر دفاع گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد که از وجوه آن می شود به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. گروه های مقاومت میوه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران  هستند که در یمن، عراق، سوریه و لبنان حضور دارند و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تا سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی با آرزوی واهی نیل تا فرات هر روز ظلم بیشتر می‌کرد و سرزمین های خود را توسعه می‌داد اما از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی همه توسعه های او متوقف شد و نه تنها توسعه سرزمینی آنها متوقف شد و هیچکس او را در منطقه نمی‌خواهد. همه ملت های منطقه از این رژیم متنفر هستند و آنها خودشان بهتر این موضوع را می‌دانند و به همین دلیل مجبور شده‌اند دور سرزمین‌های اشغالی دیوار بکشند.

وزیر دفاع با اشاره به تهدیدات سران رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: گاهی اوقات از سر استیصال این رژیم ادعاهای واهی را مطرح می‌کند و غلط بزرگتر از دهانشان مطرح می‌کنند و جمهوری اسلامی و ایران بزرگ را به زعم خودشان تهدید می‌کنند. روشن است که این سخنان از سر استیصال است.

امیر حاتمی گفت: رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در همان سال‌هایی که آنها همین غلط های زیادی را می کردند فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست آنها حتی در اندازه جمهوری اسلامی ایران نیستند و می دانند و اگر نمی‌دانند بدانند که اگر غلط زیادی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. این امر فرماندهی معظم کل قوا با دقت اجرا شده و تبدیل به طرح شده است.

امیر حاتمی تاکید کرد: اگر غلط اضافی از آنها سر بزند خودشان می‌دانند و اگر نمی‌دانند بدانند که این بیانات مقام معظم رهبری تبدیل به طرح شده است و فرمان ایشان اجرا خواهد شد من با آنها توصیه و تاکید می‌کنم که حتی در زبان هم این غلط های زیادی را نکنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نیروی انسانی در موفقیت سازمان اشاره کرد و گفت: شور و اشتیاق جوانان ما با رشادت خود در دفاع مقدس توانستند بعد از یک دوره که پادشاهان نالایق ضعف را برای کشور ما داشتند، با رشادت خود عزت و افتخار را برای کشور ما به ارمغان آوردند و نگذاشتند وجبی از خاک کشور در تصرف دشمن باشد.

وی دوران سربازی را دوران بسیار مقدسی دانست و گفت: جوانان ما باید با الگو پذیری از حضرت علی اکبر(ع)، با بصیرت و شجاعت خود را آماده کنند، همانگونه که شهدای ما با الگو پذیری از حضرت علی اکبر(ع) به ما ثابت کردند که این الگو دست یافتنی است.

وزیر دفاع تصریح کرد: شهدای ما با الگو پذیری از حضرت علی اکبر(ع) عاقبت به خیر شدند و ما نیز باید از این شهدا الگو گرفته و مسیر آنها را طی کنیم.

امیر حاتمی دوران سربازی را دوران ضروری برای همه دانست و گفت: اصل سربازی بسیار مقدس است و کسی حق ندارد این دوران را زیر سوال ببرد، در همه کشورها دوران سربازی را به شکل‌های مختلف دارند و نظام سربازی دوران بسیار با ارزشی برای جوانان است.

وزیر دفاع گفت: شما سربازان جوان قدر پدر و مادر خود و این دوران را بدانید و قدردان زحمات آنها باشید و بدانید دعای پدر و مادر مستجاب می‌شود.

وی ایران را مهد تمدن اسلامی ایران دانست و گفت: ایران مهد امنیت و افتخار است و این موقعیت با تلاش سربازان به دست آماده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید