این زن زیبا ثروتمندترین زن جهان است +عکس

کدخبر: ۳۹۷۸۷۳
اقتصادنیوز: عرضه اولیه سهام برنامه آشنایی بامبل در روز پنجشنبه مدیرعامل و بنیان‌گذار 31 ساله خود ویتنی ولف هرد را به جوان‌ترین میلیاردر زن خودساخته جهان تبدیل کرد.
این زن زیبا ثروتمندترین زن جهان است +عکس

به گزارش اقتصادنیوز،بامبل یک اپلیکیشن، شبکه اجتماعی و سامانه دوست‌یابی آنلاین است که در سال ۲۰۱۴ بنیان نهاده شد. کاربران می‌توانند کسانی را که می‌خواهند ملاقات کنند برحسب جنس، سن و فاصله‌ای که می‌خواهند بپیمایند، فیلتر کنند. اگر دو کاربر همدیگر را «لایک» کنند با یکدیگر «مَچ» می‌شوند و می‌توانند باهم ارتباط برقرار کنند.

تفاوت بامبل با سایر سایت‌های این است که برای ارتباط برقرار کردن اول زنان باید پیغام دهند. وینتی ولف، مدیرعامل و بنیان‌گذار بامبل می‌گوید که به دنبال جنبش‌هایی مانند «من هم» تصمیم گرفت با دادن شانس اولین حرکت به زنان، قدرت بیشتری به آن‌ها بدهد.

اکران ثروتمندترین زن جهان

او از بنیان‌گذاران پیشین تیندر بود اما در سال 2014 پس از شکایت از Tinder ، به دلیل آزار و اذیت جنسی از سوی بنیان‌گذار آن از این مجموعه جدا شد.تیندر هرگونه تخلف را انکارکرد و پرونده به‌سرعت و محرمانه حل‌وفصل شد.در سال ۲۰۱۷ فوربز ارزش بامبل را با بیش از ۵۵ میلیون نفر کاربر یک میلیارد دلار ارزش‌گذاری شد.

ولف

زندگی و کار ثروتمندترین زن جهان 

پدر ولف هرد، مایکل ولف یک سازنده ثروتمند املاک است.ولف هرد در سالت‌لیک سیتی -ایالت یوتا- متولد شد. پدرش مایکل ولف، یک یهودی ثروتمند بود که در توسعه املاک و مستغلات فعالیت داشت، و مادرش کلی ولف یک کاتولیک بود. ولف هرد در دبیرستان کاتولیک تحصیل کرد. وقتی او کلاس چهارم بود، با خانواده‌اش برای یک فرصت مطالعاتی به پاریس -فرانسه- رفتند.

ولف هرد در دانشگاه South Methodist تحصیل کرد و در آنجا تحصیلات خود را در مطالعات بین‌الملل گذراند و یکی از اعضای انجمن خواهران Kappa Kappa Gamma بود.(یک انجمن دانشگاهی زنانه که حدود ۱۵۰ سال قدمت داشته و مبدأ آن دانشگاه مانماوث ایلی نویز). وی درحالی‌که در سن 20 سالگی مشغول تحصیل در دانشگاه بود، کسب‌وکار فروش کیسه‌های کیف مانند بامبو را به نفع مناطق آسیب‌دیده از نشت نفت BP (شرکت نفت British Petroleum) راه‌اندازی کرد.

ولف هرد برای راه‌اندازی سازمانی غیرانتفاعی موسوم به "پروژه به ما کمک کنید" با پاتریک آفدنکمپ (Patrick Aufdenkamp)، یک کارشناس مد مشهور همکاری کرد. این کیف‌ها پس از عکس گرفتن افراد مشهوری مانند راشل زوئی و نیکول ریچی با آن‌ها، توجه مطبوعات ملی را جلب کردند. اندکی بعد ، وی تجارت دیگری را با آفدنکمپ به نام "دل‌نازک" (قلب لطیف/ Tender Heart)‌ راه‌اندازی کرد؛ یک خط تولید لباس مختص افزایش آگاهی در مورد قاچاق انسان و تجارت عادلانه راه‌اندازی کرد. پس از فارغ‌التحصیلی ولف هرد به جنوب شرقی آسیا سفر کرد و در آنجا با پرورشگاه‌ها کارکرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید