این نشانه ها یعنی بدنتان پر از انگل است

کدخبر: ۳۹۸۱۹۱
اقتصادنیوز : افرادی که در بدنشان انگل دارند معمولا با نشانه های عفونت روبرو می شوند انگل ها خود را به عنوان یک بافت نرمال نشان می دهند و بدن از مبارزه با آن ها امتنا می کند.
این نشانه ها یعنی بدنتان پر از انگل است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،بله. همه ما انگل داریم و عملا غیرممکن است که با آنها تماس نداشته باشیم؛ چرا که در همه چیز، از غذای ما گرفته تا فرش هایمان وجود دارند. با این حال، داشتن انگل لزوما به معنی داشتن عوارض منفی برای سلامتیمان نیست.

در واقع، انگل ها همیشه وجود خواهند داشت و آنها بخشی از چرخه طبیعی زندگی هستند حتی افراد سالم هم آنها را دارند و معمولا مضر نیستند و آسیبی نمی رسانند در عوض، آنها کار خودشان را انجام می دهند.

آنچه ما نمی خواهیم و برای سلامتیمان ضرر دارد، عفونت انگلی است که بسیار خطرناک هم می باشد ؛برای اینکه آنها را در حالت خاموش و غیرفعال نگه داریم، باید از سلامت خوبی برخوردار شویم بهتر است که این کار را از خانه هایمان شروع کنیم.

انگل ها عاشق زباله هستند و غذا و یا هر چیز دیگری را از بین می برند و ممکن است که یک مهمان ناخوانده باشند. 

برای خاموش نگهداشتن آنها باید از کجای خانه شروع کرد:

انگل ها، در همه جا وجود دارند:دستگیره ها، صفحه کلید، دستشویی، چرخ دستی های خرید، ناخن ها، آب، هوا، غذا، حیوانات خانگی، کف، و غیره در نتیجه، هیچ کس به طور کامل از آنها در امان نیست حتی سالمترین افراد با این حال،  می توانیم بدنمان را در شرایط بسیار خوبی حفظ کنیم و برای آنها یک محیط غیر ایده آل ایجاد کنیم. آیا می دانید که انگل کبد انسان و جانوران، حتی ممکن است که منجر به سرطان شود؟شما معمولا نمی دانید که آنها را در بدنتان دارید، تا حدی که تشخیص آنها هم بسیار سخت است.

نشانه های عفونت انگلی 

ممکن است که علائم یک عفونت داشته باشید. انگل می تواند عامل اصلی بسیاری از بیماری های مرموز باشد. برخی از افراد ممکن است علائم عفونت را نداشته باشند. اما در کل، برخی از علائم رایج عفونت انگلی عبارتند از:

اختلالات خلقی

میل شدید به غذاهای شیرین

کم خونی یا کمبود آهن

بیماری های پوستی مانند کندو، بثورات، گرگرفتگی اگزما، درماتیت خارش، آکنه،زخم، ضایعات و غیره

عفونت های تکراری دوره ای مانند کاندیدا

خونریزی لثه

سردرد

اضطراب و نگرانی

عصبانیت

دندان قروچه در طول شب

آلرژی غذایی

از دست دادن اشتها

اختلال در عملکرد جنسی

خستگی مزمن

گرایش غذایی ناسالم

مشکلات گوارشی مداوم (گرفتگی، التهاب، گاز، و غیره)

تمام مدت گرسنه بودن

مفاصل متورم و سخت

مشکلات تنفسی

خارش به ویژه در اطراف دهان، بینی و حنجره

مشکلات حافظه 

 مشکل پیچیده ای که در مورد تشخیص انگل وجود دارد این است که با سایر علائم سلامتی مشابه هستند.

اثرات انگل بر روی سیستم ایمنی بدن:

انگل ها بسیار حیله گر هستند. برخی از آنها می توانند بدن را فریب دهند و فکر کنند که آن ها بخش نرمال بافت یا اندام هستند و سیستم ایمنی را از مبارزه با آن ها باز می دارند.

وقتی این مهاجمان در بدن ما مستقر می شوند، حتی می توانند سوراخ هایی را در اندام ها هم بخورند.به خاطر داشته باشید, آن ها از شما دور هستند. اگر تغذیه رسانی به آن ها را متوقف کنید, آن ها شروع به خوردن اندام های شما می کنند.

عفونت انگلی می تواند باعث ایجاد آسیب فیزیکی در روده یعنی دستگاه گردش خون, ریه ها و کبد شود.آن ها می توانند کمبود مواد مغذی اصلی و مشکلات هاضمه را ایجاد کنند، چون ویتامین ها و مواد مغذی ضروری و اسیدهای آمینه مورد نیاز ما را می گیرند.

این می تواند باعث کم خونی و یا باعث خواب آلودگی افراد پس از خوردن شود.به طور کلی, آن ها توانایی سیستم ایمنی را با سمی کردن بدن کاهش می دهند.

مواد زائد سمی را در بدنشان دفع می کنند. سیستم دفاعی ضعیف و بدن سمی افراد منجر به خستگی و بیماری می شود.علاوه بر این, آن ها می توانند سریع تر از بازسازی سلولی ما آنها را نابود کنند.واقعا انگل می تواند سلامتی ما را از بین ببرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید