عکس‌های تکان دهنده ترامپ در تلویزیون

کدخبر: ۳۹۸۶۱۱
برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده» در این قسمت به سراغ عکسی تاثیرگذار از لحظه‌ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در مقابل سران کشورهای گروه هفت روی صندلی نشسته‌ است، می رود.
عکس‌های تکان دهنده ترامپ در تلویزیون

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، برنامه «عکس های تکان دهنده» هیسپان تی وی در این قسمت تصویری از دونالد ترامپ به همراه رهبران کشورهای گروه هفت را انتخاب کرده است.

برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده» به کارگردانی کیانوش الطافی که در هر قسمت یکی از عکس‌های ماندگار تاریخ را مورد بررسی قرار می دهد، در این قسمت به سراغ عکسی تاثیرگذار از لحظه‌ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در مقابل سران کشورهای گروه هفت روی صندلی نشسته‌ است، می رود.

این عکس که انتشار آن بازتاب گسترده‌ای در رسانه ها و فضای مجازی داشت، توسط جسکو دنزل در سال ۲۰۱۸ و پس از پایان نشست گروه هفت ثبت شد. در این برنامه علاوه بر پرداختن به این عکس، به تاریخچه تشکیل گروه هفت و اهداف آن اشاره می شود.

عکس ترامپ و سران کشورهای گروه هفت که در هیسپان تی وی بررسی می شود.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است. این برنامه روزهای جمعه ساعت ۳:۱۵ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۰۶:۱۵، ۱۰:۱۵و ۱۹:۱۵ روی آنتن می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید