آخرین خبر از ثبت نام کاندیداها در انتخابات شوراها

کدخبر: ۳۹۸۶۵۲
دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش روز اول ثبت نام انتخابات شوراها تا ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) را اعلام کرد و گفت: تا این ساعت ۲ هزارو ۲۵۴ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، برای ثبت نام اقدام کردند.
آخرین خبر از ثبت نام کاندیداها در انتخابات شوراها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: بیش از ۳۶ درصد افرادی که تا ساعت ۱۸ اولین روز از مهلت قانونی برای ثبت نام اقدام کردند، روش های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه و رایانه شخصی را برای ثبت نام انتخاب کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بیش از ۲۲ درصد داوطلبان روز نخست ثبت نام انتخابات شوراها، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام اقدام کردند.

موسوی کمتر از ۴۲ درصد اقدام کنندگان برای ثبت نام در روز اول مهلت قانونی ثبت نام را افرادی برشمرد که به فرمانداری‌ها مراجعه کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان، امکان ثبت نام در تمام ساعات  شبانه روز را از مزایای ثبت نام الکترونیک برشمرد و با یادآوری شیوع کرونا و اهمیت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کنند، دعوت کرد با استفاده از موبایل های هوشمند و یا رایانه شخصی و با سهولت کامل و بدون هرگونه هزینه، ثبت نام کنند.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از امروز ۲۰ اسفند، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات رییس جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید