برگزاری نماز جمعه در همه شهرهای این استان

کدخبر: ۳۹۸۸۰۷
گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: فریضه نماز جمعه فردا در همه شهرهای اردبیل اقامه می‌شود.
برگزاری نماز جمعه در همه شهرهای این استان
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام ناصر نصیری اظهار داشت: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وضعیت آبی استان اردبیل، فردا فریضه نماز جمعه در اردبیل با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به اصول و موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مومنان نمازگزار روز جمعهدرخواست می‌شود، دستورات بهداشتی را به دقت رعایت کرده، حتماً در منزل خود وضو بگیرند و ضمن استفاده از ماسک و دست‌کش، از سجاده و مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف استفاده کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش‌ها و همکاری‌ها هم‌اکنون زمینه برگزاری نماز جمعه در تمامی مناطق استان میسر شده اما برای جلوگیری از به خطر افتادن افراد پرخطر انتظار داریم از آوردن کودکان و افراد سالمند و پیر برای به‌جاآوردن فریضه نماز جمعه خودداری شود.

نصیری تصریح کرد: میدواریم با ادامه همکاری مردم به خصوص در آستانه تعطیلات نوروز کاهش شیوع کرونا ادامه‌دار باشد و بتوانیم به یک وضعیت باثبات و پایدار برسیم که این موضوع در حال حاضر بیش از هر مسئله دیگری برای ما حائز اهمیت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید