بهتر است تا می توانید سیب زمینی بخورید

کدخبر: ۳۹۸۸۷۹
سیب زمینی یکی از سبزیجات ریشه و غده ای است که از آن برای پخت هر غذایی می توانید استفاده کنید. سیب زمینی خوراکی ای نسبتا ارزان، قابل پرورش و دارای مواد مغذی بسیاری است و در طب ژاپنی ها خوردن آن بسیار توصیه شده است.
بهتر است تا می توانید سیب زمینی بخورید
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از طلا، سیب زمینی یکی از سبزیجات ریشه ای و غده ای است که از آن برای پخت هر غذایی می توانید استفاده کنید. سیب زمینی خوراکی ای نسبتا ارزان، قابل پرورش و دارای مواد مغذی بسیاری است و در طب ژاپنی ها خوردن آن بسیار توصیه شده است.

سیب زمینی سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است که باعث سلامتی آن می شود.سیب زمینی همچنین کاملا سیر کننده است به معنی که با مهار درد و گرسنگی به کاهش وزن شما کمک می کند.

سیب زمینی
سیب زمینی

به این دلیل که سیب زمینی فاقد گلوتن است بسیاری از افراد می توانند از آن استفاده کنند. همچنین از مزایای سلامتی آن برای بدن می توان به بهبود ممانعت از پیری، افزایش انرژی، کاهش یبوست، سم زدایی کبد و کیسه صفرا، درمان میگرن، سلامت موها، چاق کننده صورت و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

 دلایل دیگری که نشان می دهند خوردن سیب زمینی برای بدن شما بسیار مفید است:

فواید سیب زمینی

فواید سیب زمینی

1. منبع خوبی از انتی اکسیدان: سیب زمینی منبع خوبی از آنتی اکسیدان است ، که می تواند  خطر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، دیابت و برخی سرطان ها را کاهش دهد.

2. کنترل قند خون: سیب زمینی حاوی نشاسته مقاوم است و به کاهش مقاومت به انسولین کمک می کند. به نوبه خود ، این می تواند به بهبود کنترل قند خون کمک کند.

3. بهبود گوارش: نشاسته مقاوم موجود در سیب زمینی می تواند به کاهش التهاب روده بزرگ، بهبود دفاعی روده بزرگ و خطر سرطان روده را به دلیل باکتری های مفید روده کاهش دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید