فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

امسال بیش از ۲۶ تن مواد مخدر کشف شد

کدخبر: ۳۹۹۴۲۱
​اقتصادنیوز :‌ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی اعلام کرد: امسال بیش از ۲۶ تن مواد مخدر در پایتخت کشف شد.
 امسال بیش از ۲۶ تن مواد مخدر کشف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار حسن رحیمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نیروی جان بر کف عهده دار نظم و امنیت پایتخت ایران اسلامی هستند و امسال بیش از ۷۶ درصد جرایم با تلاش عوامل نیروی انتظامی تهران بزرگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در تهران این پلیس با ۱۲۰ اپراتور به مردم خدمت رسانی می کند، افزود: در سال گذشته بیش از ۱۲ میلیون تماس شهروندان با این سامانه گرفته شد و بطور میانگین هر سه ثانیه یک تماس به سامانه ۱۱۰ گرفته می شد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بیش از ۶ میلیون از تماس‌های گرفته شده با ۱۱۰ تماس‌های عملیاتی بوده که توسط ۷۰۰ واحد عملیاتی ۱۱۰ در کل تهران و با حضور در سر صحنه مورد بررسی قرار گرفته شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در بحث راهنمایی و رانندگی با تلاش های انجام شده شاهد کاهش ۶۰  نفری تعداد جانباختگان تصادف های شهری بوده و رتبه اول کاهش کشته شده ها را برای دومین بار در کل کشور به دست آوردیم.

سردار رحیمی افزود: ترافیک تهران برای این کلانشهر یک تهدید جدی است و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی همچنین با اشاره به سفر بیش از یک میلیون نفری در ناوگان مترو تهران بر اهمیت تقویت پلیس در این شهر زیرزمینی تاکید کرد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امسال همچون سال گذشته در بخش کشفیات مواد مخدر، جلوگیری از وقوع جرم، مبارزه با مواد مخدر و... در کشور پیشگام بودیم و در جشنواره مالک اشتر نیز حائز رتبه نخست در کشور شدیم.

وی اظهار داشت: امسال همزمان با شیوع ویروس کرونا طرح های مختلفی در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با محتکران مواد بهداشتی و ضدعفونی در دستور کار قرار گرفت و در ادامه با همکاری پلیس اقتصادی موضوع مبارزه با محتکران کالاهای اساسی با اجرای طرح های مختلف عملیاتی شد.

سردار رحیمی یادآور شد: در آستانه چهارشنبه سوری نیز از روز سه شنبه تا نیمه های شب پلیس در آماده باش کامل قرار دارد که در این خصوص مقادیر قابل توجهی مواد محترقه در تهران کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیز پلیس در آماده باش کامل بسر می برد و تلاش داریم میزان رضایتمندی شهروندان همچون سال های گذشته افرایش یابد.

به گفته سردار رحیمی، طبق ارزشیابی های انجام شده بیش از ۹۰ درصد شهروندان تهرانی از اقدامات پلیس رضایت دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید