تشکر منوچهر هادی از بهداد: دم معرفت و شعورت گرم داداشی

کدخبر: ۳۹۹۴۳۵
منوچهر هادی، با انتشار پستی از معرفت و شعور حامد بهداد قدردانی کرد.
تشکر منوچهر هادی از بهداد: دم معرفت و شعورت گرم داداشی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، پس از انتشار صحبت‌های حامد بهداد پیرامون سریال «دل»، منوچهر هادی، با انتشار عکسی از خودش در کنار حامد بهداد و سعید راد در اینستاگرامش، از ذات و شعور حامد بهداد تعریف کرد و به دوستان بی‌مهر، کنایه زد.

این کارگردان نوشت:

«حامد بهداد عزیز یه چیزایی یاد گرفتنی نیست، و وقتی یادت میدن ممکن دوباره فراموش کنی. یه چیزایی باید تو وجود آدم باشه، تو ذات آدم، توسرشتش. در تمام مدت کار و بعد اون یکرنگ و متعهد به نقش و وفادار به مجموعه بودی. خیلی از دوستانمون با چندتا انتقاد، خودشونو پنهان کردن و بی مهری و بی معرفتیشون به من ثابت شد، که خودشونم می‌دونن کیا هستند.

ولی وجود سرشار از تعهد تو به نقش و بازیگری و شناخت و معرفت انسانیت در سریال«دل» همراه من بوده و هست، شاید ناخواسته از سمت تو، ولی هسات.

دم معرفت و شعورت گرم داداشی. این روزها در«می‌خواهم زنده بمانم» می‌درخشی و لذت دیدار تو زیاد نصیب من می‌شود.

بمان و بدرخش همچنان برای سینما و مخاطب فهیم این هنر ناب.»

پس از پایان پخش «دل»، سعید راد در اظهار نظری، از بازی در این سریال به دلیل کیفیت پایین آن، ابراز پشیمانی کرده بود. ولی حامد بهداد، چند روز پیش، در دفاع از منوچهر هادی برآمد و تاکید کرد از بازی در «دل»، متاسف نیست.

«دل»، سریالی بود که از آذر ۹۸ تا مهر ۹۹ پخش شد و داستان آن درباره عشق آرش سپنتا (حامد بهداد) و رستا پژوهی (ساره بیات) است که دستخوش حادثه‌ای شوم قرار می‌گیرد و ...

حامد بهداد، ساره بیات، سعید راد، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، یکتا ناصر، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی‌نیا، کورش تهامی، بهرام افشاری، مهدی کوشکی و ... بازیگران این سریال هستند.

   

کنایه منوچهر هادی به سعید راد و تشکر از حامد بهداد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید