وحشتناک‌ترین پرونده‌های قتل؛ از فرشته مرگ تا ایسی آدم‌خوار + تصاویر

کدخبر: ۳۹۹۴۶۹
به دلایلی غیرقابل توضیح، همه ما شیفته قصه‌های قتل و قاتلان زنجیره‌ای هستیم. هرچه قتل‌ها وحشتناک و عجیب‌ و غریب‌تر باشند، جذاب‌تر هستند.
وحشتناک‌ترین پرونده‌های قتل؛ از فرشته مرگ تا ایسی آدم‌خوار + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که بحثی در مورد قتل‌های زنجیره‌ای و قاتلان در رسانه‌ها می‌شود، همیشه آمیزه‌ای از وحشت و انزجار وجود دارد، اما همچنین جذابیت عمیقی در مورد این‌که این افراد چه کسانی هستند و چه چیز باعث شده چنین کار‌های وحشتناکی انجام دهند، وجود داشته است. فیلم‌هایی مانند سکوت بره‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی مانند ساختن یک قاتل و پادکست‌هایی مثل سریال قاتلان، دهه‌ها ما را مجذوب خود کرده‌اند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانند از داستان قتل‌های وحشتناک سیر شوند، در اینجا لیستی از عجیب‌ترین موارد را پیدا کرده‌ایم که احتمالاً تاکنون نشنیده‌اید!

کاترین نایت

این داستان وحشتناک‌ترین پرونده قتل در این لیست است و قطعاً خواندن آن شما را کلافه خواهد کرد. کاترین نایت اولین زن استرالیایی بود که به حبس ابد و بدون آزادی مشروط محکوم شد. او شوهرش را با ضربات چاقو کشت، پوستش را کند، پخت و اعضای بدن او را با برچسب‌های نامشان برای هر کدام از بچه‌هایش روی میز غذاخوری گذاشت.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

رابرت بردلا

رابرت بردلا در اواخر دهه ۸۰ قاتل زنجیره‌ای در کانزاس بود که "قصاب کانزاس" نامیده می‌شد. رابرت بردلا در طی ولگردی و قانونی‌شکنی شش مرد را شکنجه داد و کشت، بدن آن‌ها را به قطعات کوچک خرد کرد و در کیسه‌های غذای سگ فرو برد. او همچنین یادداشت‌های مفصلی در مورد قتل هر یک از قربانیان خود نگه‌داری می‌کرد که همان به پلیس کمک کرد هر شش نفر را به او وصل کند. او هنگام قتل هفتمین قرابانی‌اش دستگیر شد.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

گرترود بانیسفسکی

در اواسط دهه ۶۰ در ایندیاناپولیس، جسد یک دختر ۱۶ ساله به نام سیلویا لیکنز پیدا شد که در خانه گرترود مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. سیلویا و خواهر کوچکترش هنگامی که والدینشان برای کار به مسافرت می‌رفتند با گرترود زندگی می‌کردند. پدر آن‌ها هر هفته پول گرترود را می‌فرستاد، اما وقتی پول دیر می‌رسید، گرترود و هفت فرزندش اعمال خشونت آمیز بر روی سیلویا انجام می‌دادند. حتی بچه‌های محله از سن ده سالگی نیز برای تماشا و شرکت در ضرب و شتم‌ها و اقدامات سادیستی انجام شده بر روی سیلویا دعوت شدند.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

دنیس رادر

دنیس رادر، معروف به قاتل BTK (اسیر کردن، شکنجه کردن، کشتن) از سال ۱۹۷۴ تا زمان دستگیری در ۲۰۰۵ در ویچیتا، کانزاس فعال بود. رادر قربانیان خود را چند روز قبل از حمله زیرنظر می‌گرفت، به خانه‌های آن‌ها وارد می‌شد و آن‌ها را به قتل می‌رساند.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

دونالد هاروی

دونالد هاروی، معروف به فرشته مرگ، در طی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ به عنوان یک خدمت‌کار در بیمارستان مریمونت کنتاکی کار می‌کرد. وی ادعا کرد که با افزودن سیانور یا آرسنیک به قطره‌های IV، ۸۷ نفر را کشته است. بعد از اینکه دستگیر شد، گفت که معتقد است دارد آن‌ها را از بدبختی دور می‌کند. هاروی هنگامی دستگیر شد که در کالبد شکافی یکی از اجساد قربانی وی سیانور مشاهده شد.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

ایسی ساگاوا

ایسی آدم‌خوار شناخته شده‌ای است که تمام زندگی خود را در ژاپن آزادانه زندگی کرده است. او در یک خانواده ثروتمند در ژاپن بزرگ شد، اما همیشه در مورد زنان غربی وسواس داشت. اولین تلاش وی برای آدم‌خواری پس از تلاش برای حمله به یک زن آلمانی مقیم ژاپن بود. او در حین حمله حتی تکه‌ای از گوشت او را گاز گرفت. بعداً در زندگی خود، برای کسب درجه دکترا به فرانسه رفت و در آن‌جا با زنی به نام رنه آشنا شد.

وی به گردن او شلیک کرد و قسمت‌های مختلف بدن او را در طی دو روز خورد. پس از آن، مقامات فرانسه او را از نظر قانونی دیوانه دانستند و به ژاپن تبعید کردند. مقامات ژاپنی او را سالم دانسته و از کلینیک روان‌شناسی خارج کردند.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

دنیس نیلسن

دنیس نیلسن یک قاتل زنجیره‌ای بود که در دهه ۷۰ و ۸۰ در لندن، انگلیس را وحشت‌زده کرد. او مردان جوان را به خانه خود می‌برد، آن‌ها را خفه یا غرق می‌کرد. هنگامی که قربانیان او می‌مردند، آن‌ها را استحمام می‌کرد، لباس می‌پوشاند و هفته‌ها یا حتی ماه‌ها نگه می‌داشت. او قبل از سوزاندن اجساد یا بیرون ریختن بقایای‌شان، با آن‌ها صحبت می‌کرد.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

خواهران پاپین

این دو خواهر فرانسوی در ۱۹۳۰ خدمتکار بودند و مادر و دختری را در خانه خود به قتل رسانده‌اند. گزارش شده است که خواهران چشمان مادر و دختر را بیرون آورده و با چاقو و چکش برش داده‌اند.

۸ مورد قتل وحشتناک با پیچ و تاب‌های عجیب و غریب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید